{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  afblegning af hår
  • #1   9. aug 2014 Mit hår er naturligt leverposteg farvet, og plejer at afblege med Schwarzkopf Blonde, det bleger 6-8 nuancer . Jeg har haft mit farvet sort, men det fik alle mulige farver efter kort tid, så da brugte jeg det samme for at få lyst igen . Måtte dog efter det 2 gange . Koster ca. 50 kr. i Tyskland, ved ikke med herhjemme .

• #2   9. aug 2014 Nu når du siger at du har farvet det "meget mørkt," så er det ikke helt ligetil bare at blege det til lyst igen i løbet af en uge smiley det kan tage flere måneder før du når til en nogenlunde fornuftig farve, hvis ikke du vil grille dit hår. Den bedste måde at lysne håret på er at gøre det i etaper - dvs. farv striber i håret en gang om måneden, og langsomt vil du få lysere og lysere hår. At afblege hele lortet flere gange i træk får du blot stegt og tisgult hår af smiley En silver shampoo vil forresten udligne de gullige toner i håret der uden tvivl vil opstå, når du afbleger det.

• #3   9. aug 2014 Pas på med det! Har lige været turen igennem og det endte ud i dette =

Dette var håret inden afblegning (udvasket lilla)

profilbillede
  • #4   9. aug 2014 Afblegning = grønne spidser

profilbillede
  • #5   9. aug 2014 Har læst at det ikke er altid at silver shampoo virker det kommer an på dit hår men anyway jeg har lavet nummeret fra sort til lyst og det kan IKKE anbefales at gøre i flere hug, mit hår tog så meget skade, men det blev da lyst..

Enten gå til frisøren hvis du ikke kan vente eller farv striber det er sundere for håret smiley

• #6   9. aug 2014 Farvede det "honning blond" (det ser mørkere ud der end det er) - stadig grønne spidser

profilbillede
  • #7   9. aug 2014 NU = kort smiley

profilbillede
  • #8   9. aug 2014 Lad være med at gøre noget ved det smiley hvis du først begynder med alle mulige andre pleje ting, ender di med at ødelægge dit hår. smiley så det eneste du bør gøre for at få lyst igen, er at lade det vokse sig lyst smiley

• #9   9. aug 2014 Mit var SÅ smadret at jeg måtte klippe hele lortet af smiley

Jeg gik på kort tid fra rød til lilla, den røde trængte igennem, så jeg afblegede det og farvede det lilla 2 gange (samme dag, den ene (første) lilla var lidt blålig og dækkede ikke, så havde gul-orange pletter i) og så gik der ikke længe før den blev rigtig grim - der tog jeg turen du kan se i billeder der..

Jeg var noget øv over at 60% af håret måtte klippes af..

• #10   9. aug 2014 der er noget som hedder color b4 som du kan købe i bilka/ nogen føtex som tager farven af håret, jeg har selv prøvet det og det er effektivt og ødelægger ikke håret på samme måde, så før du bleger vil jeg anbefale du køber sådan en men det er aldrig godt at gøre selv når du har det mørkt desværre, det bliver både ødelagt og har stor chance for at blive "gult" taler af erfaring

• #11   9. aug 2014 og grønt.. for du tager de røde pigmenter ud af håret.. røde pigmenter forhindrer de grønne i at træde frem smiley

Kommentér på:
afblegning af hår

Annonce