{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
431 visninger | Oprettet:

Reklamere på instagram? {{forumTopicSubject}}

Jeg har tilbudt fotografering i halvanden måned nu og efter at ha brugt min veninde foran kameraet forslog (nærmest beordede) hun mig til at oprette in instagram og reklamere med det der. Ligge mine billeder op og skive der men da jeg altid har sagt jeg ikke rigtigt gider det der insta fis så er jeg ikke nået videre med det. Men da min annonce har været stille længe så har jeg tænkt lidt mere over det igen

Tror i det ville virke? jeg vil jo selvfølgelig dele det på FB og sådan for at få profilen delt og min veninde har lovet at følge (eller hvad man nu gør der) så hendes følgere kan se det også..
Specielt når det kun er (på nuværende tidspunkt) gratis amatør foto i et begrænset område da jeg er afhængig af mine forældre kan køre (eller offentlig transport)

Er det realistisk at bruge instagram til det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Reklamere på instagram?
  • #1   10. aug 2014 Ja! - har selv instagram, hvir jeg sælger BioThane tøjle og cordeoer, og jeg tjener godt! Så folk er ihvertfald rimelig aktive! Hvad koster dwt, og er der på sjælland?

• #2   10. aug 2014 Alina: den del har jeg lige tilføjet i emnet. Det er gratis men i vejleområdet så det er også derfor jeg er itvivl omkring det kan betale sig, når det nu er gratis og total amatør

• #3   11. aug 2014 Jeg er også en pige på 16 år der elsker at tage billeder. Jeg skal dog på efterskole i år, så når nok ikke så meget i år. Men syntes da det et værd at prøve med en instagram reklame smiley
    Hvis ikke der går kan du jo bare slette den igen. Men som det lyder for mig, har du ikke noget at miste smiley

Kommentér på:
Reklamere på instagram?

Annonce