{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
327 visninger | Oprettet:

iPhone fra USA i DK? {{forumTopicSubject}}

Heej HG! :-)

Nu håber jeg at der er nogle af jer der har lidt forstand på det med telefoner købt i udlandet, men som skal bruges her hjemme i DK.

Der er jo snak om en ny iPhone (iPhone 6/air?) og har fået at vide at den vist kommer ud engang i september, og da jeg står og skal til USA oktober-november ville det jo være fedt at købe den derovre og så spare et par skillinger..
MEN! - Kan jeg så bruge den her hjemme? Og er der noget man "skal gøre" for at kunne bruge den her?
Min storebror købte en LG mobil derovre for nogle måneder siden og han kan fint bruge den herhjemme. smiley

Jeg håber at der er nogle der kan hjælpe mig xP

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  iPhone fra USA i DK?
  • #1   25. aug 2014 Min søster gjorde det sidste år, og det mega besværligt at få den til at virke her hjemme. Det noget med at appel " låser" ( kender ikke det tekniske navn for det) deres telefoner så de ikke kan bruges iundenfor USA. Så du skal finde en teknik nørd der kan lave den for dig men så kan den ikke opdateres og levetiden derfor kortere. Det noget andet med andre smartphones

• #2   25. aug 2014 Jeg har købt både IPhone og IPad i USA og det er helt simpel at få til at fungere. Det eneste minus er at opladeren ikke passer til de danske stik, men så passer de næste gang du kommer til USA smiley

Køb den i en Apple butik og de hjælper dig med at få den sat op.

Kommentér på:
iPhone fra USA i DK?

Annonce