{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.488 visninger | Oprettet:

solsikke olie til hund? {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har en chihauhau på et år som er alt for tynd, men han er bare så utrolig kræsen at jeg snart ikke ved hvad jeg skal stille op, for jeg vil ikke lave skift i hans foder alt for meget, da jeg har hørt det ikke er sundt for deres mave. Jeg har tænkt over om man kan hælde lidt solsikke olie i hans foder? Skader det? Der er jo olie i hans foder lige nu og tænker at det vel ikke er sundt og "overfoder" ham med olieret mad. Håber nogle kan hjæpe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  solsikke olie til hund?
  • #1   27. aug 2014 Tror ikke det hjælpe at give den solsikke olie, da jeg har hørt at små mængder af olien giver blødere og blankere pels, og for meget giver dårlig mave.

Men mit råd er at spørge i din dyrehandler eller oprette et emne på hundegalleri smiley

• #2   27. aug 2014 hvad siger dyrlægen til vægten og hvad råde han/hun?
    Spørg på hundegalleri da der er masser af hundevenner smiley

• #3   27. aug 2014 Hvilket foder får han og hvad har i ellers prøvet? smiley

• #4   27. aug 2014 det lidt væsentligt for os at vide hvad du fodre med for at kunne vejlede dig.

jeg ville dog vælge rapsolien frem for solsikke

• #5   28. aug 2014 Husk foder angivelsen på poserne er vejledende, hvis den er meget aktiv, så prøv at give en større fodermængde, kan også være at det foder du køre med nu ikk falder i smag, og den ikke spiser nok. Hvis den ikke er så aktiv og stadig ikke rigtig spiser sig mad, kan den måske ikke lide maden.

Hvilket foder får den nu ?
    Hvor meget står der på posen den skal ha, og hvilken mængde får den?
    Hvor aktiv er den?

For meget olie i maden er ikke godt for maven, jeg har givet fiskeolie piller i stedet for raps eller solsikke olie.

• #8   29. aug 2014 Min hund er os ekstremt kræsen, samt hun spiser kun når hun er sulten, og så er det ligegyldigt om den er en bøf eller hundemad hun bliver tilbudt, er hun ikke sulten, ja så spiser hun det ikke.

Vi har os prøvet med olie, dog raps olie, det virkede overhoved ikke smiley

Kommentér på:
solsikke olie til hund?

Annonce