{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
473 visninger | Oprettet:

Glædesindlæg (på en måde) - Jeg tog modet til mig {{forumTopicSubject}}

HG....

Som nogen af jer nok ved, så havde jeg et indlæg omkring, at min mor valgte at gemme mit rideudstyr, for at få mig til at stoppe med at ride...
Når man så ikke kan stoppe mig på den måde, må man jo et trin op (i følge hende)

- Gemme mine nøgler så jeg ikke kan komme afsted
- Sætte mine ting til salg...
- Smide mine ting ud

Så i sidste uge fik jeg nok!
Jeg slog hånden i bordet og sagde, at hun IKKE skulle røre nogen af mine ting, og det måtte hun f**dme respektere, godt nok bor jeg hjemme, men det var da et minimum... Efter 2½ times diskussion rejste hun sig fra bordet, og gå op på mit værelse, samle 80% af mit udstyr i et pose og smide i skralderen...
5. min efter... gik jeg ud tog tingene op igen, tog mine nøgler, og sagde farvel... Og da hun sagde "Du skal ikke bare køre"

Svaret jeg "Jeg køre ikke, jeg flytter, jeg gider ikke det pis, mere, hvis du ikke kan respektere jeg ridder, så kan vi ikke bo under samme tag! - Det er der ikke plads til.

Hun vælger så, at sige "Du skal ikke komme krybende tilbage når du ikke har råd til, at bo alene mere!"

Jeg svaret "Tro mig mor, det gør jeg heller ikke, jeg vil væde med, at inden ugen er omme har du kontaktet mig minimum 5 gange... Men ring du bare! - Jeg tager den ikke!
---------------------------------------------------------------------------------------------
Jeg ved godt det er ondt sagt, men jeg har prøvet så mange gange på den "flinke" måde, og nogen skal altså bare have det på den hårde måde!
- Det eneste der rørte mig var, at da jeg om onsdagen var der med en ven og hente ALLE mine ting, siger hun... Med tåre i øjne, "Du er altid velkommen" (Hun kunne lige så godt have sagt, kom hjem igen)

Men jeg har sat en streg og jeg kommer ikke hjem før hun banker på min dør og står der, og siger at hun gerne vil have mig hjem.

P.S Torsdag, (hvor dette var om mandagen) Havde hun ringet 8 gange og 14 smser

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Glædesindlæg (på en måde) - Jeg tog modet til mig
Kommentér på:
Glædesindlæg (på en måde) - Jeg tog modet til mig

Annonce