{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Studenter citater
  • #1   5. sep 2014 ”Hemmeligheden til et rigt liv er at have mere begyndelser end afslutninger”-. Dave Weinbaum
    ”Et skridt skal starte hver tur”-. Forfatter Ukendt
    ”Fejre slutninger – for de ligger forud for nye begyndelser”-. Jonathan Lockwood Huie
    ”Næsten alt kommer fra ingenting”-. Henry F. Amiel
    ”Den hemmelige for at få frem er at komme i gang. Hemmeligheden at få i gang er at bryde dine komplekse overvældende opgaver i små håndterbare opgaver, og derefter starte på den første”-. Mark Twain
    ”Selv om ingen kan gå tilbage og lave en helt ny start, kan man starte fra nu og lave en helt ny slutning”-. Carl Bard
    ”Du vil aldrig vinde, hvis du aldrig begynder”-. Robert H. Schuller
    ”Drømme er vedvarende. Ligegyldigt hvad vores alder eller stand, er der stadig uudnyttede muligheder; i os, og ny skønhed venter på at blive født”- Dr. Dale Turner.
    ”Store ting er ikke gjort ved impuls, men af ??en række små ting bragt sammen”-. Vincent van Gogh
    ”Hver dag er begyndelsen og afslutningen af ??mit liv”-. Lorrin L. Lee
    En rejse på tusind miles skal starte med et enkelt skridt. – Kinesisk ordsprog
    ”Lykken er ikke en station du ankommer til, men en måde at rejse”-. Margaret B. Runbeck
    ”Den hemmelige for at få frem er at komme i gang”-. Sally Ber
    ”En tid kommer, når du har brug for at stoppe venter den mand, du ønsker at blive og begynder at være den mand, du ønsker at være”-. Bruce Springsteen
    ”Uanset hvad du gør eller drømmer du kan gøre – begynd på det. Dristighed rummer genialitet og magt og magi i det”-. Johann Wolfgang von Goethe
    Frygten for Herren er begyndelsen til visdom – Ordsprogene 01:07
    ”Der vil komme en tid, hvor du tror alt er færdigt. Det vil være begyndelsen”-. Louis L’Amour
    ”Når en dør lukkes en dør åbnes, men vi ser ofte så længe og så desværre på, lukkede døren, at vi ikke ser dem som åbner for os”- Alexander Graham Bell.
    ”Gør hvad du kan, med hvad du har, hvor du er”-. Theodore Roosevelt
    ”Den hemmelige at leve det liv, du drømmer om er at begynde at leve det liv, du drømmer om i dag, i hver lille måde du overhovedet kan”-. Mike Dooley
    ”Alle resultater, alle opnået rigdom, har deres begyndelse i en idé”-. Napoleon Hill
    Begyndelsen er den vigtigste del af enhver form for arbejde, især i tilfælde af en ung og bud ting, for det er det tidspunkt, hvor karakteren er ved at blive dannet og den ønskede indtryk er, lettere taget. – Platon
    ”Hver mand skal fødes igen på den første dag i januar. Start med en frisk side”-. Henry Ward Beecher
    .”Når du føler at du har nået enden, og at du ikke kan gå et skridt videre, når livet synes at være drænet for alle formål, hvad en fantastisk mulighed for at starte forfra, for at vende en ny side”- Eileen Caddy
    ”Tag det første skridt i tro. Du behøver ikke at se hele trappen, bare tage det første skridt”-. Martin Luther King, Jr.
    ”Må ikke vente, indtil betingelserne er perfekte til at begynde. Begyndelse gør betingelserne perfekte”-. Alan Cohen
    Han har trukket tilbage, kun med henblik på at have nok plads til hans spring. – Friedrich Nietzsche
    ”Fiasko er muligheden for at begynde igen mere intelligent”-. Henry Ford
    ”Jeg er ikke bange for storme, for jeg lærer at sejle mit skib”-. Louisa May Alcott
    ”Den mørkeste nat er ofte broen til de klogeste i morgen”-. Jonathan Lockwood Huie
    ”Med den nye dag kommer ny styrke og nye tanker”-. Eleanor Roosevelt
    ”Hvis dit skib ikke kommer ind, svømme ud til det”-. Jonathan Winters
    ”Livet handler ikke om at finde sig selv. Livet handler om at skabe sig selv”-. George Bernard Shaw
    ”Når årlige valg ende, der slaveriet begynder”- John Adams

• #2   5. sep 2014 This is 10 % luck, 20 % skill
    15 % concentrated power of will
    5 % pleasure, 50 % pain
    And a 100 % reason to remember the name.

This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name

Alt efter hvad du er til smiley

• #3   5. sep 2014 veni, vidi vici. Latin for: jeg kom, jeg så, jeg sejrede! smiley

Kommentér på:
Studenter citater

Annonce