{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
460 visninger | Oprettet:

Hjælp til køb af Macbook Pro {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Jeg kunne rigtig godt tænke mig en MacBook Pro, om det skal være med retina skærm eller hvad, kan jeg ikke rigtig bestemme mig for.
Og er der stor forskel på 4 og 8 GB RAM? smiley

Nogle der har efaring, som lige kan hjælpe mig lidt med mit valg? smiley

Kom gerne med jeres oplevelser og erfaringer med jeres MacBooks. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til køb af Macbook Pro
  • #1   6. sep 2014 Jeg købte her for et par uger siden en Macbook Pro med retina. Jeg var til at starte med overbevist om at jeg IKKE skulle have retina fordi jeg ikke ville få udnyttet de ekstra pixels i form af professionel billed- eller videoredigering. Men jeg snakkede med en i butikken, og fandt ud af, at det ikke kun er skærmen, der er bedre ved en retina. Den er åbenlyst mindre, men det er en kæmpe opgradering at den har flash-drive i stedet for en harddisk. Jeg var overbevist om, at jeg ikke kunne overleve på kun 128 GB flash-drive, men det er nu faktisk okay meget plads. Jeg har købt den med 4 GB RAM, mest fordi den med 8 GB var langt dyrere.
    Ved ikke rigtig om der er mere, jeg kan komme med udover mine egne erfaringer smiley har i hvert fald været meget glad for, at jeg valgte Retina i sidste ende, og nu hvor jeg sidder med skærmen må jeg også indrømme, at den er rigtig lækker.

• #2   6. sep 2014 Jeg har det også sådan lidt, 4 eller 8, det er vidst 1000kr. ekstra.
    Men tusind tak for dit svar, det har helt sikkert hjulpet mig tættere på en beslutning.
    Men hvis jeg må spørge, hvad skal du bruge den til, skole arbejde, redigering, eller hvordan? smiley

• #3   6. sep 2014 Jeg fravalgte Air, fordi jeg netop også skal bruge computeren herhjemme - og der kan jeg godt lide at redigere lidt videoer på hobbyplan, og det kan en Air ikke klare. Hvis det KUN er til skolen, vil en Air klart være en fordel, men da jeg netop skulle bruge den til skolearbejde, hjemmesurfing, redigering osv, valgte jeg en Retina smiley

• #4   7. sep 2014 Præcis de samme, jeg har tænkt. Også derfor at jeg skriver hjælp til MacBook pro, da jeg ikke ønsker en air, da jeg har hørt, som du skriver, at den ikke kan klare det jeg gerne vil med min kommende computer. smiley
    Men tak for svar! smiley

• #5   7. sep 2014 Det var så lidt, du spørger bare hvis der er et eller andet, du tænker at jeg måske kan svare på smiley

• #6   7. sep 2014 Det skal jeg nok. smiley
    Tak igen. smiley

Kommentér på:
Hjælp til køb af Macbook Pro

Annonce