{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
855 visninger | Oprettet:

Jeg er en god part :D {{forumTopicSubject}}

I hvertfald hvis jeg selv skal sige det smiley :D

Jeg startede i februar med at ride en mægtig sød hest, allerede der var der ikke muget i en måneds tid, da ejer havde fået knas med ryggen. Ikke at de stod i svineri, det gjorde de ikke, de fik nyt halm hverdag, men da vi nåede foråret var det vist også ved, at være det man kalder dybstrøelse smiley

I foråret da de kom på døgnfold mugede jeg den ene boks, så jeg havde noget at stå i når jeg skulle sadle op. Ejeren har siden hen selv taget den anden.

Men jeg har ikke holdt sommerferie endnu, så det har jeg så gjordt i den her uge, men der er jo ikke nogle andre der har ferie, og hvis jeg kun skulle ride to heste, ville jeg jo altså også kede mig. Så jeg tænke, stalden, jeg ordner sku da stalden, umidlbart et lidt større projekt end først forventet.

Jeg gik igang tirsdag, fik muget den sidste boks i bund (den var fuld da jeg startede) 17 børfulde blev det til, altså børfulde af de helt store, jeg kunne jo dårligt få dem ud af stalden, det tog mig godt 2 timer. Så gik jeg igang med at rydde lidt op i det ene hjørne.
Onsdag fortsatte oprydningen, og jeg fik det hele ud af stalden, ALDRIG i mit liv har jeg set så mange edderkopper, i ved af de helt store sorte, med hugtænder smiley
I dag kørte ejeren så traileren frem og så fik vi wrappen og halmen derud så jeg kunne spule stalden, den har fået godt med højtryksspuleren og spindelvæv har fløjet omkring mig i alle retninger, normalt er jeg ikke voldsomt bange for edderkopper, men kigger til venstre, og dér sidder en hamrende stor sort en lige på min skulder, føj! det regnede nærmest med edderkopper fra loft og bjælker smiley

Nej men jeg fik spulet det hele og der er nu mægtig nydeligt. Jeg mangler stadig at få sorteret lidt i alle tingene, og så selvfølgelig få alle tingene på plads igen, men stalden skal lige tørre først.

Så jeg vil bare lige prale med hvor god jeg selv syntes jeg har værret smiley Det hele har vel taget mig godt 17 timer indtil vidre, men resultatet bliver også derefter, og jeg bliver nu fri for at kigge alle mine ting igennem for edderkopper, inden jeg går igang med at sadle op smiley

De første billeder er fra hvordan det så ud. De 3 nederste er hvordan det kom til at se ud i dag da jeg var færdig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er en god part :D
Kommentér på:
Jeg er en god part :D

Annonce