{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
539 visninger | Oprettet:

Hjælp til Blog.. {{forumTopicSubject}}

Hej.. Jeg har denne facebook side som jeg prøver opdatere lidt på..
Problemet er min hest er kommet til skade og jeg kan jo så intet lave med den ud over trække en lille tur.. Har i nogen idéer til hvad man kan lave på bloggen imens ?

I kan lige få et link så i kan give nogen forslag på siden smiley
https://www.facebook.com/pages/Amanda-og-Luna/1486715738210020?ref=hl

Og det her er bestemt ikke for at få folk til like den smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til Blog..
  • #1   28. sep 2014 Skimtede lige din side igennem.

Et godt råd er ikke disse 'kan vi komme op på så og så mange likes, så dit og dat'. Det virker som om du kun ahr en side for at få likes og det er ikke særlig personligt og ikke det de fleste gider læse smiley

• #2   28. sep 2014 din blog ligner for mig at se mere noget der hører til på horsebook, end at lave en hel FB side om.
    dermed IKKE sagt din hest ikke er ganske særlig og fantastisk. det er den garanteret.

det du skriver om er ikke noget der giver mig noget at spejle mig i, inspirerer mig ikke med eksempelvis øvelser der kan laves stillestående med en skadet hest, særlige måder at klippe/flette eller andet man kan med en skadet hest. intet om udbedring af skaden, hvordan den forløber eller hvad tankerne omkring det er,

så når jeg nu ikke går ind og trykker like på din side, så har det ikke det fjerneste med hverken dig eller din hest at gøre. så er det kort og godt fordi jeg synes de opslag der ville gøre sig bedre på horsebook eller i opdateringer her på HG.

god bedring med hesten

• #3   28. sep 2014 Den har været på smerte stillende og det hele indtil nu og det er først nu jeg kan begynde bare trække med den smiley Tænkte på flette den imorgen og tage billeder fra den pæne side smiley Men det er mere om hvad man kan skrive og sådan smiley Der vil jo komme mere gang i den når dyrlægen siger go! for jeg må ride lidt igen smiley

• #4   28. sep 2014
    Sider der konsekvent tigger likes er sider jeg konsekvent ikke liker, medmindre jeg af forskellige grunde gerne vil vide hvad de laver.

• #5   28. sep 2014 men du kan jo godt lave andet end at ride?
    det kan jeg ihvertfald med min hest som også står skadet. vi kan øve en hel masse stilstående ting på staldgangen.

men måske du kunne inddrage folk der følger din blog? bede dem komme med forslag?

du er dressurrytter kan jeg se, måske du kunne blogge om tidligere stævner, om træningen fra du fik hesten og frem til nu? hvordan i er kommet frem til hvor i er idag. hvad var nemt? hvad var svært? få folk til at relatere til dig ved at lade dem komme med deres tanker, syn, ideer og erfaringer? det er jo op til dig selv om du vil bruge folks besyv til noget i virkeligheden smiley

• #6   28. sep 2014 måske dine bedste DIY tips? til klargøring af dit og hestens udstyr. tanker om trailer og transport til stævner? jeg fx tit undret mig over hvordan det nogen sinde lykkes jer at komme på banen med handskerne hvide endnu. smiley

• CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.917
    #7   28. sep 2014 janne k: Hvad betyder DIY? smiley

• #8   28. sep 2014 DIY = do it yourself = selv gjort og velgjort.
    smiley

• #9   29. sep 2014 det er ikke meget tilbagemelding du kommer med på vores forsøg på at hjælpe dig.
    du skal vide at det får folk til at tænke du nok alligevel bare var ude og fiske likes på facebook

• #10   29. sep 2014 Må jeg lige komme til en Computer ????

Jeg fisker ikke bare efter likes.. Prøver dele mig og lunas ting ud til andre der vil følge med i det.......

Kommentér på:
Hjælp til Blog..

Annonce