{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
420 visninger | Oprettet:

Erfaringer med opstaldning i København? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer!

Jeg er på udkig efter et sted hvor jeg kan opstalde min kommende hest, men synes det er svært at finde rundt i de mange opstaldningsmuligheder der er omkring København.

Mine ønsker: (kun fuldpas er et krav til stedet)
Store bokse
Ridehus
Udendørs dressurbane
(Meget gerne en springbane, hvis muligt)
Og fuldpas, som skal inkl. foder, wrap og ind-udluk fra fold i alle ugens dage. Meget gerne med mulighed for tilkøb af dækkenskift.

Er der nogle der har nogle gode erfaringer med et sted meget tæt på København?

Budget: ca. 3000kr. men er faciliteterne helt fantastiske og mennekserne på stedet dejlige er jeg villig til at betale lidt mere smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med opstaldning i København?
  • #1   11. okt 2014 Det skal du nok regne med bliver rigtig dyrt. Hvad har du selv som max pris?

• #2   11. okt 2014 Ja, det ved jeg desværre godt, det er dyrt med hest i København(hjælper ikke med ønskerne) men omkring de 3000kr tænker jeg.,men er stedet helt fantastisk med super lækre faciliteter og dejlige mennekser er jeg villig til at betale lidt mere smiley

• #3   11. okt 2014 jeg følger lige med (:

• #4   11. okt 2014 Hvis du vil ha det hele, tror jeg bestemt du skal punge ud med noget mere. Fx på Albertslund ridecenter koster det 3500kr ca for delvis fuldpas, det vil sige du skal selv tage hesten ind i weekenderne og du skal selv muge, skifte dækner osv smiley

• #5   11. okt 2014 Ja, du har nok ret, men lige nu er jeg nok allermest interesseret i at høre hvilke erfaringer folk har gjort sig med diverse stalde..Prisen er selvfølgelig en vigtig faktor..og ville være ked af at skulle bruge MEGET mere end de 3000+ om måneden..men økonomien på jeg se på bagefter smiley

• #6   11. okt 2014 Jeg kan anbefale Albertslund ridecenter, masser af søde mennesker og fantastisk personale, 2 ridehuse, stor skov i baghaven, stor udendørs springbane hele sommer halvåret, mad på alle folde, udendørs ridebane med lys, skridtbånd, solarie, muligheder for at vaske dækner osv. Mulighed for special folde, sygefolde, vaske plads med koldt og varmt vand smiley

• Emka
    Emka Tilmeldt:
    jul 2011

Følgere: 4 Svar: 297
    #7   11. okt 2014 Faciliteter og pris hænger jo som regel sammen.
    Men du skriver også at god tone/ dejlige mennesker er vigtige.
    Så er det absolut Albertslund ridecenter.
    Faciliterene er i orden, to ridehuse, skov med 40 km ridestier i baghaven
    Udendørs dressurbane, springbane i sommerhalvåret, ellers inde dørs spring to gange om ugen.
    Du muger selv, og trækker kun ind selv i weekenden, med mindre din hest er på specialfold, så trækkes den ind alle ugens dage.
    Og vigtigst- ingen snobberi og sladder. Hyggelig stemning med fx fællesspisninger hver onsdag på trods af det er et stort sted

Kommentér på:
Erfaringer med opstaldning i København?

Annonce