{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
977 visninger | Oprettet:

Når man bliver snydt... {{forumTopicSubject}}

Hej Hger.

Jeg står i den triste situation at jeg er blevet snydt i en handel på dba og er ret i tvivl om hvad jeg skal/kan gøre.

Sagen er den at jeg har købt et brugt dækken. Har betalt via mobilepay og modtog så dækkenet i går. Her finder jeg så ud af at dækkenet faktisk er gået i stykker. Der mangler en bagbensstrop og der er to huller indvendigt i dækkenet. Bliver selvfølgelig ret sur, da sælger IKKE har oplyst om dette. Har i dag sendt en besked til sælger om problemet, har pointeret at jeg synes at det er for dårligt at hun ikke har givet besked om det. Til sidst skriver jeg at jeg vil have pengene tilbage, så sender jeg dækkenet retur.

Sælger svarer ikke. Hvad kan jeg gøre? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når man bliver snydt...
  • #1   14. okt 2014 Har i lavet en form for komtrakt, eller bare en bekræftelse af handlen? smiley

  • #2   14. okt 2014 Tror desværre ikke der er ret meget du kan gøre smiley

  • #3   14. okt 2014 Stephanie - nej ingen kontrakt smiley

    Stine - ej hvor er det altså træls. Sådan noget kan bare ødelægge ens ferie smiley


  • #6   14. okt 2014 Anemone - ja det ville jeg også gerne, men nu hvor jeg har brugt pengene på dette dækken i stedet for, kan jeg ikke bare købe et nyt, desværre smiley

    Dragvik - hvad mener du med at spørge ind til fejlene? smiley ja der var to billeder af varen. Dækkenet kostede 276. Gav 315 inklusiv porto. Og der stod at varen var brugt, selvfølgelig er prisen også sat efter. Men når det ligefrem er ødelagt, så synes jeg at det er mange penge at give for et dækken. Kan godt se hvad du mener, men uanset hvad skal sælger gøre opmærksom på fejl og mangler hvis der er nogle, og det har sælger ikke gjort. Hvis jeg vidste at det var gået i stykker osv osv havde jeg slet ikke købt det.


Kommentér på:
Når man bliver snydt...

Annonce