{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
306 visninger | Oprettet:

afsted til Amigo - med kamp x( {{forumTopicSubject}}

Aaarg, ska ud til Amigo nu.. og han er bare en bombe!! han får noget foder til heste der normalt skal give energi, det får han fordi han er tynd og ska ta på.. han får 4,5 kg. om dagen, dvs. 12 liter!
-Og nej, energisk foder, til en hest med gang i i forvejen - nej det passer ik godt sammen smiley Sååh, nu må jeg jo til at longere før jeg rider igen, ligesom jeg gjorde lige da jeg købte ham, for ellers får vi ik noget godt ud af det.. hmpf...

Ha en go dag smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  afsted til Amigo - med kamp x(
  • #1   29. jan 2007 kender det udemærket godt.. isabella skal også tage på.. og derfor får hun xtra olie og havre... og hun har også bare krudt i røven-- kan slet ikke køre hende træt

• #2   29. jan 2007
    Hvorfor ik bare gi ham wrap??

• #3   29. jan 2007
    det tar de meget på af

• #4   29. jan 2007 Fordi min hest ikke skal på andet end hvad dyrlæger og foderknsulenter har sagt - jeg er interesseret i at få ham rask, derefter vil jeg ikke prøve på noget andet...

-Må jo bare tage kampen op og få ham til at slappe af..

• #5   29. jan 2007
    slap s... da af..
    desuden er wrap bare græs...

• #6   29. jan 2007 BVil lige nævne, at havre kan hesten tabe sig gevaldigt af. Min tabte sig voldsomt, men efter jeg er holdt op med at give ham havre tager han på..

• #7   29. jan 2007 pingo har lige stået stille på grund af min mor var syg så var sjældent i ridehus,.

han er den type hest hvor ridningen skal hodles ved lige ellers rider man ham slet ikke(så ville han dø af kedsomhed)

og så var han så stiv i munden, og så måtte jeg ha pisk med, for han lystrede ikk for benen, så ku jeg ikk samle tøjlen op og måtte "parkere" op mod barrieren.
    nå så hoppede han(lille stejlhop) hehe det var sjovt.
    nå til sidst fik jeg styr på ham og så kunne jeg ride i trav ind over midten og lave en god parade(det kan jeg normalt ikk da han er så hård i munden ved anholdninger, men han kan 100% styres, men parader er ikk så sjovt fra trav, dog i skridt)

men skal på tur nu.

held og lykke med det xD

• #8   29. jan 2007 Kan du ikke suppllerer med noget melasse eller müsli mix, det er ihvertfald fedende.
    Og så kunne du kunne jo forhører dig hos din dyrlæge og din foderkonsulent, inden du afviser de forslag, der evt. kommer.

Held & lykke med din hest.

• #9   29. jan 2007 Nu hvor han koger sådan over, Amigo, kan han da lynhurtigt tabe sig igen? Oo Sankt Hippolyts hestemusli er kanon, og der skal oven i købet ikke gives meget af det. Eller måske noget olie...

Kommentér på:
afsted til Amigo - med kamp x(

Annonce