{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.255 visninger | Oprettet:

Min tablet vil ikke starte? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Min tablet vil ikke starte selvom at vi resetter den og sætter den til opladning. Jeg har haft problemet i et stykke tid nu men før viste den Android symbolet og så kom der lys ude i kanterne af skærmen men nu vil den intet.
Har i nogle ideer om hvad jeg kan gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min tablet vil ikke starte?
  • #1   16. okt 2014 Min søsters ipad gik i koma for et par dage siden, hvor at forbindelsen til LED-skærmen var løs(eller noget i den stil, vi gætter bare) Skærmen var simpelthen bare mørkeblå, og ville intet:/

Den har før haft problemer med at farverne blev underlige, og det løste vi dengang ved at vende den så den ene kant vendte nedaf(altså så den lå på den lange led, men oppe på højkant hvis du forstår) og så banke den ned i et bord(blidt, ikke hårdt nok til at noget andet gik i stykker self.)

Ved ikke om det kan være det samme med din, men det skader vel aldrig at prøve:)

• #2   16. okt 2014 Prøvede lige men der skete intet

• #3   17. okt 2014 vi har også prøvet at den ikke vil noget som helst, men vi fandt ud af at opladen ikke vikke mere, så vi købte en nye, og nu virke ipad igen.

• #4   17. okt 2014 Jeg har prøvet alle Android opladere vi har inklusiv min mobil oplader og tablettens egen + dens USB ledning

Kommentér på:
Min tablet vil ikke starte?

Annonce