{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
577 visninger | Oprettet:

Hjemmelavet trense. Muligheder? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lavet en del trenser i biothane. Både alm. og islænder.
Jeg har så, inspireret af en veninde, sat mig for at lave en trense der er så fleksibel at anvendelsesmuligheder optimeres.
Nu vil jeg så høre jer om der er noget der vil gøre den endnu mere anvendelig, end det jeg indtil nu har tænkt mig.
Jeg vil lave en løs nakkerem der slutter lige under ørerne med karabinringe. Så er tanken at lave en næserem der ligner inderdelen af en grime (som et distancehovedtøj) på kindstykkerne skal bidremmen hæftes. Det giver mulighed for at klipse biddet af ifb græspauser på langture. Tøjlerne skal være med karabinhager for at lette flytningen fra bid til grimering. Næseremmen kan tages af og bidremmene hæftes i ringen i nakkestykket. Det vil gøre dem tilpas korte ift montering af hackamore. Naturligvis med mulighed for at forlænge dem så de passer til alm bid. Således at det kan bruges som almindelig trense uden næserem.
Grimedelen kan skilles ad så den ligner et almindeligt næsebånd og ved at montere en anden kæberem og påsætte ringe på siden af næsebåndet kan den fungere som bidløs.
Er jeg helt på herrens mark her eller har jeg overset en oplagt mulighed for optimering.
Håber I vil være med smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjemmelavet trense. Muligheder?
Kommentér på:
Hjemmelavet trense. Muligheder?

Annonce