{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SSO emne - ideer?
  • #1   27. okt 2014 Er det de eneste fag, du kan vælge? Jeg tror det bliver svært at finde et emne til de to fag kombineret. Så er det langt lettere at prøve at tilpasse fag til et emne, du finder spændende smiley

• #2   27. okt 2014 Er det noget du selv har valgt? Altså at du skal skrive i de to fag? Uanset hvad, så har jeg kun et godt råd, at du spørg dine lærer, hvad der kan skrives om smiley

• #3   27. okt 2014 Det er fag jeg har valgt... og kan godt se det er lidt svært, fik bare at vide, at der var flere der havde brugt det selv.

• #4   27. okt 2014 Hmm, jeg tænker lidt noget med belastning af muskler?
    Min fysioterapeut fortalte i hvert fald at det kunne regnes ud med en nogenlunde simpel formel.
    Så noget træning/belastning noget?

• #5   27. okt 2014 Dem, der havde brugt det selv, fortalte de ikke hvad de havde skrevet om? smiley jeg kan umiddelbart ikke lige komme på et emne, der ville passe ind med de to fag.. Bortset fra, hvis man i idræt fokuserede på sund kost og optimal træning, og kombinerede det med nogle statistikker og udregninger for det i matematikken..
    Min veninde droppede at skrive i idræt i SRP, fordi det simpelthen var for usikkert. Måske det ville blive en bedre opgave, hvis du valgte et spændende emne, der passede i enten matematik eller idræt, og derefter så på, hvilket fag man kunne kombinere med dette? smiley

• #6   27. okt 2014 Tak for din idé Aless!

• #7   27. okt 2014 Det var min kæreste der sagde, at der var nogen fra hans klasse dengang, der havde skrevet i de fag. Jeg kan ikke vælge om, og tænkte ikke videre over det da jeg valgte - tænkte bare, at idræt og matematik kunne jeg godt lide at arbejde med, og der var andre der havde skrevet i de fag, så det var det jeg valgte. Men nu sidder jeg her - skal til vejledning med lærerne og skulle gerne have en idé om hvad jeg vil skrive om, men jeg har ingen anelse....

• #8   27. okt 2014 Øv, ja det er en træls fejl. Skulle i ikke vælge fag og emne samtidig? Vi kunne snakke med lærerne flere gange inden vi skulle vælge fag og emne, så de var sikre på, at vi var klar over hvad vi skulle skrive om. Men du kunne jo prøve at researche det med belastning og træning, som Aless foreslog, så du kommer til vejledning med et klart emne smiley

• #9   27. okt 2014 Har du prøvet at google SSO/SRO idræt matematik?
    Der plejer at komme en del op alligevel smiley .

Er der ikke også noget matematik inde over sammensætning af en korrekt diæt? Sådan i forhold til proteiner, kulhydrater, musklernes behov for de forskellige stoffer? Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke aner det store om det, men det kunne jo være smiley .

• #10   27. okt 2014 Tror nærmest biologi og idræt havde været nemmere "sammen" smiley

Kommentér på:
SSO emne - ideer?

Annonce