{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
332 visninger | Oprettet:

Syg? Hun puster selvom hun ikke bliver redet {{forumTopicSubject}}

Godmorgen HG

I lørdags, da jeg tog Gossip ind fra fold, pustede hun en del.
Jeg tog hendes dækken af (regndækken) og hun var helt våd af sved. Derudover pustede hun som om, at hun havde været ude og løbe (hvilket hun ikke havde).
Jeg lod hende stå lidt, for at se om det bare var fordi hun havde det varmt. Efter en times tid ca. pustede hun stadig og jeg ringede efter dyrlægen. Hun kom og tjekkede hende, men kunne ikke rigtig se hvad det var. Hendes puls var fin, ingen feber, ingen kolik og ingen forstoppelse. Hun var dog lidt hævet ved hendes slimhinder og så var hendes afføring lidt tør.
Hun fik noget smertestillende, antibiotika og noget tarmafslappende. Og så skulle hun have noget mash at spise, fordi det indeholder vand. Hendes appetit fejler intet, udover at hun selvfølgelig ikke gider spise alt hendes antibiotika smiley
I går pustede hun stadigvæk, men virkede ellers frisk og spiste fint.
Jeg har ikke været derude i dag, men skal derud i eftermiddag.

Har i noget bud på, hvad det kan være? Nogen som har oplevet noget lignende?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Syg? Hun puster selvom hun ikke bliver redet
  • #2   3. nov 2014 Umiddelbart tænker jeg på luftvejsproblemer, men du skriver jo at dyrlægen tjekkede hende.

Ellers så lav mash med lunkent vand da det er meget rensende for hesten, hjalp på min da han var hævet pågrund af affaldsstoffer, og hans næse løb meget.

Så fik han lunkent mash og dækken med hals på.

Håber du kunne bruge det til noget smiley

• #3   3. nov 2014 Min pony gjorde det samme lørdag da hun kom ind... Var helt våd under dækkenet! Så ingen tvivl om at hun bare havde fået det varmt, vejret var jo også perfekt. Hun fik dækkenet af, og stod uden om natten. Derefter var der intet og bemærke smiley

• #4   3. nov 2014 Dyrlægen har som sagt tjekket hende og kunne ikke rigtig finde ud af hvad det var. Hun pustede fortsat i går, så det er ikke bare fordi hun havde det varmt.

Kommentér på:
Syg? Hun puster selvom hun ikke bliver redet

Annonce