{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.983 visninger | Oprettet:

anonym 1
anonym 1
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5

Hvad sker der for mine bryster? {{forumTopicSubject}}

Hej HG
Jeg er en pige på 15 år, som er virkelig ked af det over mine bryster...
Mine bryster blev ømme og voksede en smule da jeg var 9-10 år, men idag nu hvor jeg er 15, har jeg stadig ikke rigtig fået bryster...
Jeg fik min menstruation for snart 2 år siden.
Jeg kan se at mine bryster ikke er færdigudviklet, men det er som om at de bare ikke har vokset det mindste inden for det seneste år.. Jeg bruger en 75A bh...
Jeg kan simpelthen ikke forstå hvorfor mine bryster ikke vokser. Min mor har ret store bryster og det ved jeg også at min farmor har haft. Så det ligger i generne.
Jeg er bare så ked af det, når nu alle pigerne i min klasse har bryster og mine veninder alle bruger en D str.

Jeg siger ikke at jeg vil have store bryster, jeg vil bare gerne have bryster!

Please lad vær med at skrive negative...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad sker der for mine bryster?
  • #2   16. nov 2014 Bryster vokser til man er 21 år ca.

Da jeg avr 15 havde jeg en A skål, nu er jeg 20 og har en C/D skål.

Så rolig, det kommer smiley

• #3   16. nov 2014 Bare rolig... det skal skam nok komme. Vi bruger samme skål og jeg er ogs 15 (snart 16 dog) .. og hvorfor er det så vigtigt at have bryster ?? jeg vil allerhelst undvære smiley

• #4   16. nov 2014 DD det må du ikke sige, så bliver mine ikke større :((( tuuud

Men der er desværre ikke meget du kan gøre.. Heldigvis er du kun 15, så de skal nok komme, og hvis ikke... Jamen så er de sgu nok pæne alligevel :)!

• anonym 1
    anonym 1 Tilmeldt:
    okt 2014

#5   16. nov 2014 Jeg er heller ikke misundelig over at mine veninder har store bryster, jeg er bare ked af at jeg ikke har bryster. Jeg går i 9. Klasse og alle pigerne på min årgang har mere eller mindre bryster. Jeg synes at det er pinligt at pigerne fra 7. Klasse har større bryster end jeg har.

Jeg hader at jeg skal være en af de eneste som er helt flad foran.
    Jeg synes selv at små bryster er flotte, men at være helt flad er virkelig ikke min kop te...

• anonym 1
    anonym 1 Tilmeldt:
    okt 2014

#7   16. nov 2014 Jeg bruger push-up, men det hjælper overhovedet ikke. Man kan slet ikke se at der er push-up i, da min bryster er så små at de ikke kan løftes...

• #8   16. nov 2014 http://www.dagens.dk/sundhed/derfor-skal-du-elske-dine-små-bryster

Kunne simpelhen ikke lade vær smiley

• #9   16. nov 2014 Altså hellere små faste end sådan nogle som mine. Jeg kan ikke gå uden BH for så hænger de bare uden et flot dekolte (staves) smiley

• #10   16. nov 2014 Hvis man da bare kunne have sådan en pæn normalt størrelse bryster...
    Tror desværre størstedelen af alle kvinder er utilfredse med deres bryster.. Enten er de for små, for store, skæve, ikke lige store, for hængene, for strittende..
    Der findes nok desværre ikke de perfekte bryster.. Man må lære at leve med det..
    Jeg bryder mig selv ikke om mine, men der er ikke meget at gøre

• #11   16. nov 2014 Hehe det med min mor og sådan har det kan du altså ikke bruge til noget.. =)

Jeg bruger også en A75 sådan er det altså bare.. ikke alle få lige store. og det der intet galt med.. så det på den positive side der er ikke så meget der hopper rundt nå du rider og du få ikke ryg problemer hehe

• #12   16. nov 2014 Du kan nå det endnu.. Jeg havde en veninde der var flad som et strygebræt til hun var 16.. Nu har hun en stor D skål.. De dukkede bare op, det var lidt vildt..

Du kan da trøste dig lidt med at du kan købe søde bh'er i H&M til billige penge.. Jeg brruger 80F og jeg skal give 400+ for en bh.. Det gør avs i lommen..

• #13   17. nov 2014 Mine voksede til jeg var ca. 18-19 år, måske også lidt til jeg blev 20 år.
    Så du skal altså ikke gå og være ked af det, for de kan sagtens nå at vokse en del endnu.

Da jeg var 14-15 år, brugte jeg A75, og nu, hvor jeg er 21 år, bruger jeg B80-85/C75-80.

Du skal virkelig ikke spilde dit liv, på at gå og være ked af dine bryster. Hvis det stadig går dig på om 10 år, kan du altid overveje at få dem lavet større. Større problem er det jo ikke, så ikke brug tid på at være ked af det. :o)

• #15   17. nov 2014 Åh i stakkels piger (og det mener jeg på den sødeste måde)

Giv nu jeres krop tid til at udvikle sig.....som 15 årig er du jo slet ikke færdig med at udvikle dig ;0).

Det skal nok komme.... Og pyt da med at dine venners er "større".....det kan du jo ikke bruge til noget ;0).

Hvis du også tænker lidt på "fyrene", så kan jeg da fortælle dig, at her i huset er 3 store drenge, og de 2 "flotteste" drenge, som kan score piger med lethed, BEGGE har kærester som er spinkle og næsten ingen bryster.....og når jeg siger til dem
    -hold op en sød kæreste du har fundet dig !

Så svarer de

-det er også lige præcis det jeg selv faldt for....hun er nemlig sød

Bryster kommer slet ikke på tale ;0)

• #16   17. nov 2014 Jeg kan så sige at det er ret irriterende at være i den større ende af skalaen. Jeg er 15 ½ og bruger pt D, jeg er vokset ud af mine C skåle og det er pokkers irriterende. Jeg hører tit fra de andre piger at de gerne vil have større bryster, mens jeg godt kunne tænke mig noget mindre så man kan gå i en T-shirt med elastik uden at man føler sig som et udstillingsdyr - endnu en grund til at jeg oftest går i trøjer og skjorter smiley

Så jeg misunder dig faktisk en smule! Og som 'stort hjerte' skriver, så går drengene efter de søde piger - ikke dem med store kasser. Jeg kan huske at have snakket med flere drenge som sagde det. Vi har bla. en ret pæn fyr (ja, kønt ansigt, køn krop, muskuløs, sød, sjov og alt det der) som også har fundet sig den fladeste pige - for de fungerer super godt sammen smiley

• #17   17. nov 2014 Ro på - det skal nok komme..

Da jeg var omkring de 15, der var jeg også FLAD, som i at jeg knapt kunne fylde en A-skål ud. Men pludselig gik der sgu vokseværk i dem, og jeg render nu rundt med 70G, hvilket jeg faktisk er endt med ikke er være særlig glad for og vil gerne have lavet dem væsentlig mindre..

Tror bare vi piger skal lære at vi aldrig bliver tilfreds. smiley

• #18   17. nov 2014 Hvis din familie (kvindesiden) har store bryster, monstro dine ikke også bliver lidt større? Altså... i 9. klasse rendte jeg rundt med en 70A, som jeg egentlig synes var helt håbløst lille. Da jeg kom på efterskole fik hele mig pludselig vokseværk, og nu render jeg rundt med en 70D-skål OG jeg går og savner mine små bryster smiley

Tro mig de bliver jo nok lidt større og hvis ikke, så er det heller ikke verdens undergang smiley

• #19   17. nov 2014 Jeg er 18 nu og indtil i sommers var jeg også helt trist over mine små bryster, jeg ind i mellem kan klemme i en B. Nu har jeg mig en kæreste på 21, og siden jeg flyttede til Spanien er det blevet en lettelse. Små bryster er GUD. Er du Klar over hvor meget lækkert tøj med snit foran elle andet man kan bære og hvor det stadig ser helt voksent og frækt ud?
    Jeg ønsker mig da stadig større bryster ind i mellem, men efter at have kigget på tøj og nu har en mere moden kæreste, så har jeg lært at så snart der bare er en oliven bule på så er drengene tosset.
    Gå du hellere efter en lækker røv, og flotte små små bryster smiley
    Hele min familie er selv store i bryster på nær min moster.

Kommentér på:
Hvad sker der for mine bryster?

Annonce