Hvad sker der for mine bryster? {{forumTopicSubject}}
Hej HG
Jeg er en pige på 15 år, som er virkelig ked af det over mine bryster...
Mine bryster blev ømme og voksede en smule da jeg var 9-10 år, men idag nu hvor jeg er 15, har jeg stadig ikke rigtig fået bryster...
Jeg fik min menstruation for snart 2 år siden.
Jeg kan se at mine bryster ikke er færdigudviklet, men det er som om at de bare ikke har vokset det mindste inden for det seneste år.. Jeg bruger en 75A bh...
Jeg kan simpelthen ikke forstå hvorfor mine bryster ikke vokser. Min mor har ret store bryster og det ved jeg også at min farmor har haft. Så det ligger i generne.
Jeg er bare så ked af det, når nu alle pigerne i min klasse har bryster og mine veninder alle bruger en D str.
Jeg siger ikke at jeg vil have store bryster, jeg vil bare gerne have bryster!
Please lad vær med at skrive negative...
Blogger
Følger: 940 Følgere: 3055 Heste: 16 Emner: 296 Svar: 7.758
Da jeg avr 15 havde jeg en A skål, nu er jeg 20 og har en C/D skål.
Så rolig, det kommer
nov 2014
Følger: 97 Følgere: 66 Heste: 8 Emner: 30 Svar: 479
maj 2007
Følger: 78 Følgere: 79 Heste: 5 Emner: 1 Svar: 1.474
Men der er desværre ikke meget du kan gøre.. Heldigvis er du kun 15, så de skal nok komme, og hvis ikke... Jamen så er de sgu nok pæne alligevel :)!
okt 2014
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
Jeg hader at jeg skal være en af de eneste som er helt flad foran.
Jeg synes selv at små bryster er flotte, men at være helt flad er virkelig ikke min kop te...
okt 2014
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
Blogger
Følger: 237 Følgere: 2155 Heste: 17 Emner: 202 Svar: 2.255
Kunne simpelhen ikke lade vær
Blogger
Følger: 940 Følgere: 3055 Heste: 16 Emner: 296 Svar: 7.758
maj 2007
Følger: 78 Følgere: 79 Heste: 5 Emner: 1 Svar: 1.474
Tror desværre størstedelen af alle kvinder er utilfredse med deres bryster.. Enten er de for små, for store, skæve, ikke lige store, for hængene, for strittende..
Der findes nok desværre ikke de perfekte bryster.. Man må lære at leve med det..
Jeg bryder mig selv ikke om mine, men der er ikke meget at gøre
sep 2009
Følger: 62 Følgere: 83 Heste: 23 Emner: 63 Svar: 7.255
Jeg bruger også en A75 sådan er det altså bare.. ikke alle få lige store. og det der intet galt med.. så det på den positive side der er ikke så meget der hopper rundt nå du rider og du få ikke ryg problemer hehe
dec 2009
Følger: 31 Følgere: 174 Heste: 1 Svar: 3.165
Du kan da trøste dig lidt med at du kan købe søde bh'er i H&M til billige penge.. Jeg brruger 80F og jeg skal give 400+ for en bh.. Det gør avs i lommen..
okt 2004
Følger: 79 Følgere: 82 Heste: 4 Emner: 588 Svar: 16.621
Så du skal altså ikke gå og være ked af det, for de kan sagtens nå at vokse en del endnu.
Da jeg var 14-15 år, brugte jeg A75, og nu, hvor jeg er 21 år, bruger jeg B80-85/C75-80.
Du skal virkelig ikke spilde dit liv, på at gå og være ked af dine bryster. Hvis det stadig går dig på om 10 år, kan du altid overveje at få dem lavet større. Større problem er det jo ikke, så ikke brug tid på at være ked af det. :o)
jul 2014
Følger: 4 Følgere: 5 Heste: 6 Svar: 32
Giv nu jeres krop tid til at udvikle sig.....som 15 årig er du jo slet ikke færdig med at udvikle dig ;0).
Det skal nok komme.... Og pyt da med at dine venners er "større".....det kan du jo ikke bruge til noget ;0).
Hvis du også tænker lidt på "fyrene", så kan jeg da fortælle dig, at her i huset er 3 store drenge, og de 2 "flotteste" drenge, som kan score piger med lethed, BEGGE har kærester som er spinkle og næsten ingen bryster.....og når jeg siger til dem
-hold op en sød kæreste du har fundet dig !
Så svarer de
-det er også lige præcis det jeg selv faldt for....hun er nemlig sød
Bryster kommer slet ikke på tale ;0)
mar 2011
Følger: 4 Følgere: 7 Heste: 3 Emner: 104 Svar: 1.737
Så jeg misunder dig faktisk en smule! Og som 'stort hjerte' skriver, så går drengene efter de søde piger - ikke dem med store kasser. Jeg kan huske at have snakket med flere drenge som sagde det. Vi har bla. en ret pæn fyr (ja, kønt ansigt, køn krop, muskuløs, sød, sjov og alt det der) som også har fundet sig den fladeste pige - for de fungerer super godt sammen
feb 2005
Følger: 57 Følgere: 80 Heste: 3 Svar: 3.471
Da jeg var omkring de 15, der var jeg også FLAD, som i at jeg knapt kunne fylde en A-skål ud. Men pludselig gik der sgu vokseværk i dem, og jeg render nu rundt med 70G, hvilket jeg faktisk er endt med ikke er være særlig glad for og vil gerne have lavet dem væsentlig mindre..
Tror bare vi piger skal lære at vi aldrig bliver tilfreds.
nov 2011
Følger: 22 Følgere: 144 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 5.745
Tro mig de bliver jo nok lidt større og hvis ikke, så er det heller ikke verdens undergang
dec 2008
Følger: 74 Følgere: 248 Heste: 5 Emner: 852 Svar: 9.683
Jeg ønsker mig da stadig større bryster ind i mellem, men efter at have kigget på tøj og nu har en mere moden kæreste, så har jeg lært at så snart der bare er en oliven bule på så er drengene tosset.
Gå du hellere efter en lækker røv, og flotte små små bryster
Hele min familie er selv store i bryster på nær min moster.
Hvad sker der for mine bryster?