{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forberedelser til part?
  • #2   20. nov 2014 Jeg får parten efter nytår og jeg må og ville rigtig gerne købe lidt plejemidler og striglere smiley
    Nogle ideer ?? smiley

• #4   20. nov 2014 Men han er en rideskole hest hehe smiley

• #6   20. nov 2014 Okay ,,, smiley

• #7   20. nov 2014 Du skal også være opmærksom på at når det er en rideskole hest så har rideskolen helt sikkert nogle retningslinjer for hvad du må og ikke må. Det er ikke sikkert de vil være glade for at en massør eller fysioterapeut kommer ud til hesten hvis det ikke er aftalt med dem. Tjek med rideskolen hvad du må og ikke må inden du går igang. Det er meget muligt de heller ikke vil have du køber fx. et nyt hovedtøj til den, eller bruger hovolie/hovfedt fordi de allerede har en rutine omkring pasning af hesten.

• #8   20. nov 2014 Sandra ja det var lige sådan et svar jeg ledte efter !
    - tak smiley

• #9   20. nov 2014 jeg vil dog mene at ingen rideskoler vil have noget imod hvis du købte dine egne strigler- men den har jo nok nogle i forvejen så det kan være du hellere vil bruge dine penge på noget andet til den når du først er kommet igang med at have part. Måske en ekstra ridetime smiley

• #10   20. nov 2014 Gad godt med en ekstra ridetime men de har ikke plads smiley

• #11   20. nov 2014 Jeg har været på 3 rideskoler for at undervise og her er hvad man måtte som part:

rideskole 1:
    egne strigler intet andet strengt forbudt !!

rideskole 2:
    Skolen sørgede for kiopraktor mm hver måned og de havde diverse plejemidler som man bare bruger.
    Egne grimer, egne underlag, egne bandager og gamacher, egne strigler, eget hovedtøj ja egentlig alt undtagen sadel.

Dog hed reglen at det var på eget ansvar.

rideskole 3:

samme som ovenover bortset fra du også måtte bruge egen sadel dog skulle de være der sammen med sadelmager til at godkende.

men uanset hvad du brugte af dine egne ting så var det eget ansvar hvis det gik i stykker og rideskolen erstatter aldrig.

men en sikker ting de fleste siger ja til:

Sadelunderlag
    Grimer
    Strigler
    Evt manelastikker

Men ellers er det meget hvad din rideskole er til smiley

• #12   20. nov 2014 Da jeg havde part på en rideskolehest købte jeg mine egne strigler, fordi børnene altid blandede striglerne sammen.. Og så købte jeg et træktorv (:
    Kunne også finde på at købe en grime, men mine forældre sagde at det skulle jeg ikke, når rideskolen allerede havde til hende.
    Men strigler, træktorv og godbidder havde jeg, da jeg havde part på rideskolehest (:

• #13   20. nov 2014 Ok tussind tak smiley

• #14   20. nov 2014 Da jeg gik på rideskole og havde part, måtte vi købe alt udover sadel, det skulle bare tjekkes af hende der havde rideskolen at det passede på hesten da der på et tidspunkt var en der havde købt et alt for lille pandebånd til en hests trense og den ville derfor ikke fanges på fold og sparkede ud efter folk smiley

Men det er meget forskelligt hvad rideskoler vil lade dig bruge på hesten smiley
    Men jeg syntes ikke du skal købe noget endnu, hellere vente til du får rigtig part på den smiley

Men hvis du skal købe noget, så et træktov er rigtig godt, måske to smiley Der hvor jeg gik var der aldrig træktove nok, og når der blev købt nye, blev de væk meget hurtigt smiley
    En pose godbidder hvis rideskole hesten må få det uden at alle skal have en også smiley

Men spørg rideskolen smiley det er den eneste måde du kan finde ud af det 100% smiley

• #15   20. nov 2014 Ok smiley
    Tak tak tak taaaaaak smiley smiley

• #16   20. nov 2014 Tjek med dem, hvad du må købe.

Hvis det er fordi du gerne vil ønske dig nogle ting i julegave, så ville jeg meget hellere ønske mig noget godt ridetøj. Fx støvler, hjelm, et par lækre ridebukser, en god vinterjakker eller stævnetøj. :o)

• #17   20. nov 2014 Det har jeg fået for en uge siden af min søde moster smiley

• #18   20. nov 2014 Man kan aldrig få for meget ridetøj :o)

Kommentér på:
Forberedelser til part?

Annonce