{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
241 visninger | Oprettet:

Hjælp til zoo projekt {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

Er der nogen som måske kan hjælpe mig lidt, jeg har ledt over hele nettet og kan intet finde, har både skrevet det i stikord, som spørgsmål og som normal sætning, men fik ikke noget held.

Mit spørgsmål lyder, hvor for zoologisk have dyrene fra udover de selv avler videre på dem?

Håber i kan hjælpe mig bare en lille smule smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til zoo projekt
  • #1   20. nov 2014 Kan ikke finde ud af om jeg har forstået dig rigtig?
    Men de får deres dyr fra andre zoo's.
    F.eks. har Kbh zoo lige fået et nyt næsehorn som kommer fra Sverige mener jeg det var. De går meget op i avlsprogamer så de kun får de bedste gener og resultater til evt nye unger smiley

• #2   20. nov 2014 Stort set alle de store Zoo's i verden har et samarbejde kørende som går ud på at holde generne sunde - altså må de hele tiden flytte rundt på avlsyrerne for at undgå indavl. LA Zoo har eks. modtaget en Koala fra Australien og der er netop blevet gjort klar til at sende Amurleoparder fra Danmark til Amerika.
    Så dyrerne kører på omgang for at holde dem sunde og raske. Derudover indfanges der en sjælden gang imellem dyr, men oftest er det dyr fra nationalparker og lignende eller sjældne dyr som reddes smiley

• #3   20. nov 2014 Fie, du havde forstået mig rigtig smiley
    Mange tak for svarende! smiley

• #4   20. nov 2014 Kan ikke lige hjælpe dig, men vil lige notere at min fjordhest Måneskin faktisk er fra en lille zoo i Nordjylland. Hun nyder rigtig sin 'pension' nu ved mig smiley

Kommentér på:
Hjælp til zoo projekt

Annonce