{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Baldrian erfaringer
  • #2   21. nov 2014 Tak, kan du evt. forklare lidt til hvilken hest du har haft brugt det på og hvordan det har virket? smiley

• #5   21. nov 2014 Lyder super. (Ja, så godt det er på dopinglisten - mega irriterende!)
    Vil forsøge mig med 1 kg først og se effekten smiley Regner ikke med jeg skal ud og starte på hystellaen lige pt alligevel smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #6   21. nov 2014 Vi brugte det på milan første gang han skulle klippes. Det fungerede super..

Men anden gang han skulle klippes troede vi (så naive som vi var) at han havde lært at det ikke var farligt, hvilket han bestemt ikke havde..

Så min erfaring er at det er godt, men at det er ligesom at symptom behandle.. Derfor vil jeg ikke bruge det som en hjælp i træningen mere

• #7   21. nov 2014 Ja okay. Har dog læst om mange, der var på urterne i en måned, og hesten efterfølgende ikke havde brug for behandling.. Så kunne forestille mig det var forskelligt fra hest til hest smiley Tror under alle omstændighder jeg forsøger mig ad.

• #8   21. nov 2014 Jeg tager selv baldrian og humle hveraften (i pille form) for at kunne sove bedre. kan mærke at når jeg tager dem falder jeg til ro, jeg har lettere ved at slappe af og falde i søvn, men kan stadig holde mig vågen. jeg er normalt forfærdelig opmærksom på alt hvad der sker omkring mig og får mange indtryk ind som jeg kan have svært ved at forholde mig til, især i skole og andre sociale sammenkomster. efter jeg tager denne pille samt en anden - perikon - så har jeg lettere ved at overskue tingene og kan lukke af for det, jeg kan slappe mere af i hoved og det er virkelig en lettelse!

Jeg har ikke prøvet det på heste, men på mig selv, virker det fantastisk!! smiley

Jeg ville tag og prøve det. har aldrig hørt om at det skulle skade, da det er et natur middel, og så er det bedre end kopier vare.

• #9   21. nov 2014 Jeg bruger baldrianblandingen fra askhims i perioder til en af mine heste som har svært ved at finde ro og ligevægt og kan være lidt for opmærksom på alting. Det virker uden tvivl..

• #10   21. nov 2014 Har også selv haft glæde af perikon til hjælp mod middelsvær depression, da jeg ikke ville på rigtige lykkepiller.
    Har også bestilt det hjem nu til hystaden, og glæder mig til at se om det virker smiley

• #11   21. nov 2014 Tak Thorsholm, glæder mig super mig til at prøve det nu. Dejligt med positiv feedback smiley

• #12   21. nov 2014 Håber det hjælper dig og din hest, så i begge kan få lidt ro på smiley

Det er sjovt at natur medicin kan være en mirakelkur i forhold til alle de andre stoffer og piller der bliver doneret hos en læge eller lign. smiley

• #13   21. nov 2014 Tak, håber jeg også.
    Ja, det er vildt, men super fedt smiley

• #14   22. nov 2014 Jeg brugte baldrian blandingen fra Ashkims til en hest som tit så spøgelser under ridning, hvor hun så lavede et kæmpe bukspring og en 180 graders vending i luften = afsidning til mig smiley efter 3 uger på baldrian og trækker ved siden når hun havde rytter på, forsvandt spøgelserne, og efter ca 6 mdr med baldrian stoppede jeg med det og spøgelserne vendte ikke tilbage smiley Når jeg startede stævner i perioden hvor hun var på baldrian, holdt jeg en lille pause med det, og brugte istedet BH relax amino under stævnet.

• #15   23. nov 2014 Iih, hvor er det skønt med så meget positiv feedback. Har bestilt det hjem fra Ashkim, og glæder mig meget til at prøve det smiley

Kommentér på:
Baldrian erfaringer

Annonce