{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor meget betyder hestens hale for jer?
  • #1   9. dec 2014 Og ingen man ?

profilbillede
  • #2   9. dec 2014 Kan personligt bedst lide, når hesten har en lang fyldig hale, men nu har jeg selv prøvet af eje en hest med meget lidt hale, så det gør mig ikke så meget smiley

• #3   9. dec 2014
    Eftersom det hører til racen, så ville det ikke genere mig.

• #4   9. dec 2014 Æhhh der er lidt at arbejde på smiley
    Men jo, hvis det er HESTEN smiley

• #5   9. dec 2014 Jeg hader Merlins hale, når den skal passes og vaskes, det er ikke sådan lige, med en hvid hale smiley Men når den så er ren, så elsker jeg den.
    Ville nok ikke sige, at halen er afgørende for, om jeg vælger hesten. Hvis man nu skule ud og starte stævner, shows mm. kan man jo købe ekstra hår, og sætte i smiley

• #6   9. dec 2014 altså hvis det vokser jo ud igen, så er det ikke det vigtigste for mig. Men hvis det ikke gær vil jeg ikke købe den da jeg mener det er synd at den ikke kan vifte fluer væk og det er heller ikke pænt når man rider stævner:)

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #7   9. dec 2014 Når det er grundet racen så ville det ikke gøre mig noget.

Men var det en IC, shetlænder, eller anden type hvor hårpragten skal være stor, så ville jeg ikke købe den nej smiley

• #8   9. dec 2014 jeg vil hest have en hale som er sådan mellem tynd, min hests hale er meget tyk og opsamler alt på dens vej, hvilket er skide irriterende. så ville jeg hellere have en som var lidt mindre fyldig så jeg bedre kunne passe den.

• #9   9. dec 2014 Min tidl. hest havde kun hale til lige over hasen da jeg købte ham, men vidste jo den ville gro ud igen, så det gjorde mig ikke noget. Men ville nok ikke købe en hest hvor jeg vidste at halen ikke ville blive længere. smiley

• #10   9. dec 2014 Hestens man og hale er ikke afgørende for om den er sød eller ej. Ligesom eksempelvis hestens farve eller aftegn heller ikke er. Hvis jeg kiggede på hest og prøvede en jeg syntes var grim og ingen man og hale havde, men den til gengæld var perfekt på alle de "vigtige" punkter, så ville jeg være ligeglad med hvordan den så ud og købe den alligevel! smiley

• #11   9. dec 2014 Nu har jeg selv redet to heste næsten uden hale, pga deres race.

Det handler jo ikke om at hesten har masser af man og hale, det der gør en hest flot er dens personlighed og ikke hvordan den ser ud smiley

Dog er ønsket da at man får en hest med en flot tyk hale og med masser af man og pandelok, men hvis den rette hest dukker op uden hale, så bliver det den smiley

Må jeg spørger hvad hesten hedder? smiley

• #12   9. dec 2014 For mig er udseendet ret så ligegyldigt når det kommer til man og hale pragt. Dog er jeg opdraget med hård hånd af hende jeg rider hos, da jeg rider frieser - her gør jeg et stort arbejde ud af at vedligeholde og pleje man og hale - men der hører det jo også racen til smiley Samt det ikke er mine heste og jeg derfor ikke kan tillade mig og gøre som jeg lige lyster.

• #13   9. dec 2014 Jeg er ligeglad smiley

• #14   9. dec 2014 jeg er fuldstændig lige glad, min gamle hest havde vorter i hele hovedet, så en manglende hale/man ville bestemt ikke afskrække mig smiley Derudover så hører en lidt fesen hårpagt jo bare ofte med til knapstupperne.

• #15   9. dec 2014 Jeg ville gerne have en hest med man og hale - gerne så meget som muligt. Bl.a. derfor er jeg også til ismuler! smiley

• #16   9. dec 2014 i forhold til knabstrupperen, vil det ikke røre mig, da de genrelt er lidt fattige på man og hale. men normalt syntes jeg en lidt tyk hale er flottest, manen behøver ikke være tyk.
    men tror ikke det ville afskrække mig fra at købe den. så meget betyder lige man og hale heller ik.

• #17   9. dec 2014 Det rør mig ikke, den vokser trods alt ud igen. Er den bare kort pga. racen, så fair nok, så længe den kan vifte fluer væk som den skal, så er det fint smiley

• #18   9. dec 2014 Altså jeg ville personligt ikke syntes om sådan en hest men nu er jeg heller ikke til knapstrupper og det er netop en af grundene men ledte jeg efter en hest som bare kunne det den skulle og var fornuftigt og til en god pris jah så ville jeg da godt kunne finde på og købe en uden hale og man..

• #19   9. dec 2014 Jeg ville være ligeglad, hvis bare jeg måtte få en hest! smiley

• #20   9. dec 2014 Han hedder friis secoya, han er den nemmeste og dejligste ung hest jeg har ejet? har altid været til heste med meget hår, men han har ændret mit syn på det ??

• #21   9. dec 2014 Hvis hesten har man og hale, ser jeg det lidt som dens "stolthed" og ville aldrig klippe den medmindre det er strengs nødvendigt smiley
    Jeg foretrækker at de har en hale, men hvis det er den eneste ene osv er det selvfølgelig ligemeget. For mig er halen vigtige end manen - hvilket passer meget godt da jeg gerne vil have en Akhal Tekiner smiley

• #23   12. dec 2014 var hesten ellers mig, ja så ville jeg købe den, men ikke hvis det var fordi den var kuperet, ligesom ved nogle Belgiere, selvom det er ulovligt, kommer der stadigvæk heste til landet, som er kuperet, dette vil jeg ikke støtte.

Kommentér på:
hvor meget betyder hestens hale for jer?

Annonce