{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.075 visninger | Oprettet:

SRP alias helvede før juleferien {{forumTopicSubject}}

Hej I fælles 3.g medmennesker smiley

Er der andre som sidder og lider med deres opgave?

Jeg hørte et rygte om at HTX'erne fra Roskilde kun skulle have en uge til at skrive i for vi til gengæld på STX har to uger... Hvor lang tid har I?

Lad os lige dele nogle af vores frustrationer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SRP alias helvede før juleferien
  • #339   18. feb 2015 Hvorfor er du blevet udskrevet, Louise?

• #340   18. feb 2015 - hvis man altså må spørge smiley Det er okay, hvis du ikke vil fortælle det!

• #341   18. feb 2015 Jamen, jeg havde lidt meget fravær, omkring 35%. Men jeg havde givet dem lægeerklæringer i massevis, psykolog udtalelser og jeg ved ikke hvad, og det har altid været i orden. Så fordi jeg ikke kunne overskue at tage med på en 1 dags kbh tur (4 timer i bus - 3 timers teater forestilling - 4 timer hjem), så mente de ikke, at jeg skulle fortsætte på skolen, og ud jeg kom. Jeg har været relativt god til at lave mine afleveringer, og op til at jeg blev smidt ud, der havde jeg afleveret alle pånær 2, så det kom ret meget ud af den blå luft.

• #342   18. feb 2015 smiley

• #344   18. feb 2015 Hvor lyder det urimeligt! Altså, 35% er meget fravær, men når du har fået god for det, så har de da ikke grund til st smide dig ud på grund af en teaterforestilling...

• #345   18. feb 2015 Jeg havde fået min første advarsel, faktisk rigtig tidligt på året. 2 uger inden jeg blev smidt ud, der havde jeg fået min 2., som jo gør jeg at fik frataget min su, samt skulle op i fuldt pensum. Det var jeg egentlig fin nok med, for jeg var jo ikke så studieaktiv som jeg burde. Men at smide mig ud, 2 uger efter min 2. advarsel, det er så langt ude. Jeg har jo ikke haft mulighed, for at forbedre mig synderligt på 2 uger. Kan dog sige, at jeg på et tidspunkt havde 69% normalt fravær, og nu her til sidst havde jeg 35% så jeg havde forbedret mig, åbenbart bare ikke nok.

• #346   19. feb 2015 Altså vi har nogen der har meget mere fravær, men ikke er smidt ud alligevel. Det ender de nok med, men de gør så heller ikke en indsats for at ændre deres fraværsprocent.

Vi har også en med skyhøjt fravær, men der er lægeerklæringer inde over, så ham har de rimelig lang snor med. Tør slet ikke tænke på hans fraværsprocent ...

• #347   19. feb 2015 Synes, det er så forfærdeligt, de kan finde på at give dig sparket, Louise. Jeg har selv, TIL TRODS FOR lægeerklæringer og 1 måned i en hospitalsseng, været oppe omkring ledelsen, der var ude med udsmidninger, fuld pensum og en advarsel. Jeg har været styrtet med hesten, hvilket jo giver sig selv - jeg har ikke kunnet møde op?! Men fordi jeg var tvunget til dette, går jeg nu med kroniske smerter i hovedet, armen og knæene, som de på ingen måde vil tage hensyn til. Enten møder man op, ellers er det ud.
    Selvom de hævder, at der er så stort fokus på elever med stress/psykiske problemer, så er det bare én stor løgn. Da Antorinni var heroppe sidste fredag, sprang hun let og elegant uden om de spørgsmål, der involverede elever med stress, depression eller generelt bare føler sig presset af de helt idiotiske forventninger, der er kommet. For slet ikke at nævne, at tendenen for at få en depression grundet stress er steget GEVALDIGT - 4 af mine nære venner er netop gået helt ned med stress og depression.

Jeg fik så muligheden: Møde til ALT, være med til ALT, aflevere ALT det, jeg var kommet bagud med, så slap jeg for fuld pensum og måtte gerne blive student i går. Forhelvede ... 3.G har været det værste mareridt for mig ... Jeg føler mig som en slave af systemet ..

Kommentér på:
SRP alias helvede før juleferien

Annonce