{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kritik til min tegning :)
  • #1   1. jan 2015 Det er flot på den der "underlige" måde, altså det anderledes.
    Næsen kunne måske godt blive liidt mindre kantet og "sjusket" hvis du forstår smiley

• #2   1. jan 2015 Maria: Tak smiley Det er også meningen det skal være lidt ''sært'' xD

Ja kan sagtens se hvad du mener smiley det vil jeg prøve og på styr på til næste tegning

Tusind tak for kritikken smiley

• #3   1. jan 2015 Hehe, men ellers en den super flot! smiley

• #4   1. jan 2015 tak smiley

• #6   1. jan 2015 Anne: Der var kommentaren jeg har frygtet xD

det er helt simpelt meningen med de her tegninger de skal være sjuskede men skal ligne noget og vise noget

• #8   1. jan 2015 Anne: Der var kommentaren jeg har frygtet xD

det er helt simpelt meningen med de her tegninger de skal være sjuskede men skal ligne noget og vise noget

Men tak for kommentaren smiley

• #9   1. jan 2015 Nej det er helt okay smiley du giver kritik udfra hvad du føler så det er jo helt ifnt og er rigtig glad for at du svare smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #10   2. jan 2015 Hvis den får andre øjne, så er jeg helt vild med den

• #11   2. jan 2015 AMT: Et par andre øje som hvad fx? smiley

• #12   2. jan 2015 Interessant valg, jeg kan godt lide det lidt rå. Dog vil jeg sige at det virker som om du ikke er på samme "spor" hele vejen igennem tegningen, det virker som om at du gerne vil lave streger der krydser hinanden som skygger, mens du nogen steder vælger linjer/tykkere linjer som skygger (kindben f.eks.). Det er dog en rigtigt spændende stil og kan man ramme tingene spot on med sådan en stil kan det være enormt lækkert at se på grafisk!
    Med det mener jeg at du kan kigge på anatomien, måske udfordrer dig selv med lidt spændende vinkler og udtryk, så tegningen ikke bliver flad/død at se på smiley
    Jeg håber du laver et par tegninger mere i denne stil, når først du har fodfæstet i en stil kommer tingene lidt nemmere til en smiley

• #13   2. jan 2015 Eifos: Ej det havde jeg slet ikek tænkt på smiley tak for kritikken smiley

Ens skygger det skal jeg huske smiley

• #14   2. jan 2015 Eifos: Ej det havde jeg slet ikek tænkt på smiley tak for kritikken smiley

Ens skygger det skal jeg huske smiley

• Silje Hagen
    Silje Hagen Tilmeldt:
    okt 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 78
    #15   2. jan 2015 Jeg synes, at tegnestilen er fed. Mit gode råd kunne være at få en større rutine i at lægge skygger - mit bud er, at du simpelthen ikke er klar over, hvordan du skal lægge skyggerne rigtigt ift., det udtryk du gerne vil have. Det er meget federe at tegne frit og skabe sit eget udtryk, men det kan jo være, at du skal øve dog i at tegne efter rigtige mennesker eller du kan sidde med et spejl og tegne dig selv, og fortolke det derfra - du kan jo stadig bruge din mere hårde tegnestil, hvor du samtidig øver dig i at lægge skyggerne rigtigt og mere ens. Så kan det være, at harmonien kommer smiley Held og lykke, det ser rigtig fint ud smiley

• Silje Hagen
    Silje Hagen Tilmeldt:
    okt 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 78
    #16   2. jan 2015 Et råd du sikkert ikke havde regnet med - se video på youtube, hvor youtuberen lægger makeup, contouring, så lærer du stensikkert, hvor skyggerne skal lægge i ansigtet smiley Det lyder lidt gakket, men det er virkelig hjælpsomt.

• #17   2. jan 2015 Fed tegning!

Noget som jeg synes du mangler er noget mere fylde i håret. Især oppe på issen, og der hvor der er en lok der falder lidt ned over det ene øje. Du skal passe på at dit hår ikke bliver for fladt - og der kommer skygger selvfølgelig ind, som andre også har snakket om.

Det er sikkert meningen, men personligt ville jeg nok ikke blive så skræmt af tegningen, hvis den også havde en iris og pupil i hvert øje. smiley Men kan godt forstille mig, at det er svært at tegne noget så 'delikat' med en så rå tegnestil.

Kommentér på:
Kritik til min tegning :)

Annonce