{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Månedsdags gave til kæresten? Hvad??
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #1   2. jan 2015 Hvorfor ikke bare lave noget hyggeligt sammen?
    F.eks tage ud og spise, i bio eller lign. smiley

• #2   2. jan 2015 Kommer an på hvor længe I har været sammen? smiley

• #3   2. jan 2015 Hvorfor skal i give hinanden gaver? Altså i sommers havde kæresten og jeg 3 års dag, vi gav ikke hinanden gaver smiley
    Istedet så lav noget romantisk sammen smiley

• #4   2. jan 2015 Hvis I f.eks har været sammen i to måneder, så synes jeg ikke at I skal give gaver - så løber det hurtigt op! Sæt en sød film på, lås døren, smæk jer i dynerne med sodavand, chips og hvad der ellers hører til - det ville jeg klart foretrække! (Det skal jeg selvfølgelig ikke bestemme, men det er min mening)
    Men årsdage synes jeg godt at man kan give en lille gave. F.eks gav jeg min kæreste et par nye handsker sidst vi havde årsdag. Men nu når vi har årsdag igen i februar, der må han undvære smiley

• #5   2. jan 2015 Nu spurgte TS jo ikke om jeres holdninger til at give gaver på månedsdage, lad hende dog give hendes kæreste en gave hvis hun ønsker det.

TS: Hvad med at lave hans ynglingsmad eller invitere ham ud at spise? Du kan også invitere ham ud på en lille oplevelse, det kunne være planetariet, klatretur, gokart - bare et eller andet hyggeligt i kan lave sammen. Du kan selvfølgelig også altid give ham genstande som f.eks. tøj eller lignende, men da det er i forbindelse med jeres månedsdag, vil jeg foreslå at give noget i kan være sammen om smiley

• #6   2. jan 2015 Altså mig og min kæreste giver ikke hinanden gaver smiley her på vores halvårs dag tar vi dog ud og spiser sammen smiley
    Og da jeg fik en ekstra stor julegave betaler jeg smiley

Kommentér på:
Månedsdags gave til kæresten? Hvad??

Annonce