{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
688 visninger | Oprettet:

Godnat The {{forumTopicSubject}}

Jaa nu ligger jeg så er 4. nat i træk uden at kunne falde i søvn smiley .. Og det er rent ud sagt p'sse træls - når jeg nu skal tidligt op.
Så jeg overvejede at købe noget af det der godnat the i morgen. Men jeg ville da lige høre af først om der er nogle herinde der har gode erfaringer med det? smiley Eller ja har et helt andet eller tredje råd til at jeg kan få min nattesøvn smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godnat The
  • #1   8. jan 2015 Jeg har noget fra Bindeballe Købmandsgård som hedder 'Ren Urte The - Sov Godt', og når ikke man bomber det med sukker (som jeg normalt gør xD), så synes jeg faktisk det virker rigtig godt. smiley
    Der er flere beroligende (eller hvad man nu lige skal kalde det) urter i, så man falder både nemmere i søvn, men sover ofte også bedre. smiley

• #2   8. jan 2015 ellers baldrian er altså rigtig godt når man har søvnproblemer, men der går lidt tid før de virker.. det er næsten det der har virket bedst på mig..

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #3   8. jan 2015 Dyrk en masse motion udendørs, også sluk al elektronik,

• #4   8. jan 2015 Min kammerat og jeg har haft rigtig god effekt af nada te smiley

• #5   8. jan 2015 Pukka the der hedder Nighttime smiley Den er lækker! Kan købes i helsekost eller Matas smiley

• #6   8. jan 2015 Mandler og mælk er godt at indtage, inden man skal sove - og her mener jeg selvfølgelig ikke lige inden du ligger dig, men en times tid inden. De fremmer produktionen af melatonin, som er det stof, der får dig til at falde i søvn.

Det er en god idé at lave en masse i løbet af dagen, så det ikke er fordi, du ikke "bliver træt nok". Desuden er det bedst at have nogle faste døgnrytmer, så du sørger for at gå i seng og stå op indenfor den samme tidsramme. Sørg også for, at du ikke har mange forstyrrelser, som f.eks. lys, lyde eller elektronik.

• #8   8. jan 2015 Baldrian er fantastisk, det gør at kroppen bliver afslappet og du vågner helt udhvilet dagen efter, uden nogen form for bivirkninger! smiley
    Det bedste naturlægemiddel efter min mening, bruger det altid natten op til eksamen eller lignende, fordi man ikke kan stresse op og kroppen bliver afslappet smiley vi bruger det også på vores hunde til nytår, med god effekt smiley

Tag 2 stk sådan 1-2 timer inden sengetid, det burde virke smiley

Kommentér på:
Godnat The

Annonce