{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
251 visninger | Oprettet:

Hvad er det vi gør ? {{forumTopicSubject}}

Kon til at tænke på hvor meget vi ødelægger hestens naturlige instinkter smiley

Vi klipper den , propper 100 dækkener på den , og propper alverdens vitaminer og mineraler i den . MANGE heste på rideskoler kommer på jordfold 1 time om dagen .. Det er jo synd :s

Vores heste går på fold dagen lang og om sommeren hele døgnet . Det de får at æde er en müsli blanding og ellers bare wrap . Vi synes ikk de skal have alverdens kalktabbeletter osv. Der kommer jo ikk nogen og siger den skal have dit og dat i naturen . der lever de af græs og planter .
Det er jo bare noget folk bilder sig ind . Hvis man spørger en dyrlæge så vil han/hun sige at det er nok bare med noget godt græs til hestene ..

Synes man skal tænke sig om ..

(min mening !)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er det vi gør ?
  • #1   3. feb 2007 Mange vilde heste har skøre knogler når de når over en vis alder, pga vitamin og mineral mangel.

    Og græs vil ALDRIG blive nok til dem i DK!
    Det danske græs er kun stærkt nok om foråret og sommeren hvor de går ude, men man skal jo stadig huske at fodre dem med vitaminer og mineraler, hvilket mange gør med en sliksten.


  • #2   3. feb 2007 Tja , Timonkommer også på fold hver dag, men jeg propper ham altså ikke med alverdens "kalktabbeletter"
    Je synes en vinter vi har haft som i år ( med storm og regn ) så synes jeg ikke at hesten skal være udenfor og jeg understreget ikke!
    TImon får hø, halm, havre , tilskuds foder og majs ( han er ved at være for tynd)


  • #3   3. feb 2007 Synes det er forkert at tænke sådan det er kun de færreste der biver "proppet" med vitaminer og mileraler.

  • #4   3. feb 2007 tøsen kommer ud i alt slags vejr.. på nær hvis der er orkan/storm hvor det er farligt og hun kan blive skadet.. det er tit meget slemt her i løgstør..

Kommentér på:
Hvad er det vi gør ?

Annonce