9. nov 2011 Følger: 64 Følgere: 61 Heste: 3 Emner: 153 Svar: 1.182
Projekt - idéer til produkt? {{forumTopicSubject}}
Vi har projekt i uge 9 eller sådan noget.. Jeg er allerede godt igang, da det jo ikke er smart at starte i sidste øjeblik
Mit emne er: Brugen af forsøgsdyr og udviklingen af dette.
Jeg har allerede kontakt til en forsker, som selv bruger og underviser i brugen af forsøgsdyr - og jeg har arrangeret et møde med ham, og tænker at dette helt sikkert skal være med i mit produkt, på en eller anden måde. Jeg tager mit kamera og et stativ med, så jeg har mulighed for at filme undervejs, samt filme interviewet. Han tager mig desuden også over i dyrestaldene, så jeg kan se forsøgsdyrene, og hvilke forhold de enlig taget lever under.
Udover ham, så håber jeg på at få sat et møde op med Forsøgsdyrenes værn, men det ved jeg nok først mere om mandag
men så vil det også blive interview ved dem.
Min første idé, det var at jeg ville lave en lille film, på 2-3 minutter, hvor der indgår det mest væsentlige fra interviewet, og så en masse klip fra staldene og dyrene. Men er det ikke meget ordinært? Altså noget "alle" laver?
Powerpoint/prezi bliver IKKE en mulighed. Jeg tænker at jeg vil udnytte mit kamera imens jeg er ved forskeren til at fotografere lidt af dyrene og lave nogle fede billeder ud af det, som jeg så vil sætte sammen i et diasshow som gerne skulle vare 13-15 minutter at spille igennem, da jeg så tænker at jeg kommer op på omkring en 15 minutter, som min fremlæggelse skal være på.
Og nu kommer I ind i feltet, kom meget gerne med nogle fornuftige idéer
Kunne godt bruge dem
Jeg arbejder alene, hvis det har en relevans for jeres idéer
Så det vil ikke blive muligt at lave skuespil eller andet, som kræver 2 eller flere.
mar 2009
Følger: 26 Følgere: 29 Heste: 6 Emner: 5 Svar: 346
Projekt - idéer til produkt?