{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
491 visninger | Oprettet:

Afblejning af mørkebrunt hår, hjælp {{forumTopicSubject}}

Godmorgen de damer !:)

Jeg står og skal holde min 18 års på lørdag, og har nu fået den vilde ide om at jeg vil ha lysere hår.

Det skal ikke være blondt men lysere brunt.

Ka jeg godt proppe en afblegning i og lade den sidde i god lang tid og skylle ud ??

IKK KOMMENTER MED AT JEG SKAL GÅ TIL FRISØREN OG FÅ DET GJORT TAK smiley
Skal bare vide om det ka la sig gøre.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afblejning af mørkebrunt hår, hjælp
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #1   3. feb 2015 Lad være smiley det kan næppe ende godt..

• #2   3. feb 2015 Så hellere farve det i en mørkebrun og vente med det lyse til frisøren har tid ??

• #3   3. feb 2015 Det bliver gult orange, tro mig.. Lad vær

Evt lav nogle striber, men ikke mere end det smiley

• #4   3. feb 2015 Det bliver højst sandsynlig orange.. Men det kan også være fedt:-)

• #5   3. feb 2015 Hvis jeg var dig ville jeg købe et eller to stribesæt, alt efter hvor tykt dit hår er, og så starte med at lave nogle lysere striber.
    Jeg ville så tage striberne ud lidt før tid, for at få en lysere brun nuance (og håbe det gik).
    Håret kommer hurtigt til at se meget lysere ud med noget lyst spil smiley

• #6   3. feb 2015 Jeg har naturligt lysebrunt hår og fik farvet mit lyst hos en frisør.. Det blev gult og ikke blond. Siden du har langt mørkere hår end jeg vil det sikkert kun blive endnu mere orange/gult end mit.. Lad vær' smiley

- Kan anbefale at farve lyst ved hjælp af striber... Det tager meget længere tid, men du myrder heller ikke dit hår på samme måde og du får et klart flottere resultat... :b

• #7   3. feb 2015 Hvad med bare at købe en lysebrun hårfarve og farve med det? smiley Jeg er naturligt mørkblond, men når jeg har haft mørkt brunt hår og så farvet med en lysere brun, så er det blevet lys brun.
    Ifølge min frisør, så er det farven man har haft (selvom den er unaturlig) der er afhængig af slutresultatet.
    Men det blev i hvert fald pænt og lyst brunt smiley

• #8   3. feb 2015 Jeg var ligeså mørk som dig i april sidste år, begyndte så at lave striber (derhjemme), og efter en omgang var mit hår lysebrunt - gjorde det to gange mere og var Semi lyshåret (vil så sige jeg blegede over 4 måneder, for også at give lidt ro) smiley

Var så ved frisøren sidste tirsdag for at blive mørk i bunden og lysere i spidserne, så nu er jeg helt blond.

Så det kan altså lade sig gøre at lysne derhjemme, men det kræver striber og tålmodighed smiley

• #9   3. feb 2015 jeg vil sige at det godt kan lade sig gøre, hvis du har prøvet at farve hår før så du hved hvad du laver.
    hvis dit hår ikke har været farvet før er det ret "nemt" at får det lyst. hvis man altså køber det rigtige afblegning.
    når du afbleger dit hår må afblegningen aldrig tøre ud! så ikke noget med at lade det side for længe!
    når du har afbleget dit hår så er en god hårkur guld være!

hilsen hende der går fra sort farvet hår til pastel bål på 2 dage smiley

Kommentér på:
Afblejning af mørkebrunt hår, hjælp

Annonce