{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.551 visninger | Oprettet:

Flotte steder til bryllup? {{forumTopicSubject}}

Åh ja, min forlovede og jeg er jo ved at planlægge vores bryllup, og det viser sig at være sværere end jeg troede! Det er mere eller mindre umuligt at finde at finde den kjole jeg har drømt om og vi kan heller ikke finde det rette sted, men det kan i måske hjælpe med?
Det skal være i Jylland (eller til nød fyn) Og der skal være plads til 70-80 personer. Der skal være køkken som man kan låne, men vi får selv en kok udefra. Det vigtigste er at det skal være i naturskønne omgivelser og jeg vil ikke have en masse fremmede til at rende rundt der.
Gerne noget i stil med det her: http://www.laden-vesbaek.dk/praktisk-info.html
Det bliver sådan lidt natur tema agtigt, med en lille smule eventyr, Elver/alfe agtigt.

Nogen forslag?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flotte steder til bryllup?
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #1   5. feb 2015 Restaurant knapp i aabenraa, smukkere sted findes vidst ikke smiley

    Dog har de selv kokke.


  • #2   5. feb 2015 Vestermølle i Skanderborg, der er faktisk rigtig flot, men der kan vidst holdes flere arrangementer på samme tid, hvor meget man render ind i de andre ved jeg ikke.

  • #3   5. feb 2015 jeg har en stor drøm om at blive gift på børglum kloster..
    klosteret er flot, kirken er WOW og ude fra gården er der en meget flot udsigt over bakker. om det er muligt og blive gift der ved jeg ikke.. og om det falder i din smag eller er for langt væk ved jeg heller ikke


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #4   5. feb 2015 Nu er jeg ikke helt sikker, men hvad med vilhelmsborg? Der mener jeg at man kan leje en kro..

  • #5   5. feb 2015 Vitskøl kloster er super smukt ned til Limfjorden. De har en gammel kirkesal som bruges til bryllupper osv. Har selv arbejdet der så kan sige god for det. Og så er det billigt! Men rigtig god mad. Kokkene har af og til hjulpet ejeren af restaurant glashuset i Nordjylland. Pisse lækkert sted.

  • #6   5. feb 2015 Vi blev gift på herregården Gl. Estrup på Djursland sidste sommer og var superglade for det. Det er smukke omgivelser med park og herregården i baggrunden - festen holdt vi på restauranten ved indgangen, meget fair priser og GOD mad. Gæsterne var meget imponerede smiley Vi blev gift i orangeriet i parken, men de har også et gammelt kapel på selve herregårdsmusseet, hvor man kan blive gift. Her et enkelt billede fra da min far førte mig ned til orangeriet smiley

    profilbillede
  • #7   5. feb 2015 Der er andre gæster i parken og på museet indtil kl. 16, men derefter har man det hele for sig selv. Vi holdt som sagt til nede i parken, og der kom ingen "fremmede" derned om eftermiddagen heller. Mulighederne for at tage fede billeder er MANGE.

  • #8   6. feb 2015 Tak for forslag alle sammen smiley vi har egen kok udefra fordi menuen skal være vegansk og med mine egne opskrifter, så det er et ret vigtigt krav.

  • #9   6. feb 2015 ved ikke om du må have egen kok med men Dronninglund slot er utrolig smuk og jeg har selv tænkt at jeg vil giftes der smiley

  • #10   6. feb 2015 Der er desværre ikke rigtig nogen af jeres forslag der passer. Dronninglund slot kunne måske godt gå an, men det er så også ret langt væk. Vi bor midt i Midtjylland.

  • #12   6. feb 2015 Hmmm, ja, så kan det nok godt blive problematisk. De fleste, der selv vil lave maden, lejer nok forsamlingshuse eller holder det hjemme. Der er jo ofte restaurant tilknyttet de lækre steder smiley
    Stedet under dit eget link ser ellers godt ud - er det ikke ledigt på jeres dato?

    Du vil slet ikke gå på kompromis med menuen/kokken? Vegansk menu kan vel godt arrangeres de fleste steder, men formentlig ikke efter dine egne opskrifter.

    Jeg kender i øvrigt ALT for godt til alle bekymringerne i forbindelse med planlægning - åh, der er meget at tænke på. Vi havde ikke engang mange særlige krav, men alt skal jo passe sammen alligevel.


  • #13   6. feb 2015 Ja skulle lige til at sige Dronninglund slot. Der er også mulighed for overnatning på stedet for alle gæsterne smiley

  • #14   6. feb 2015 Der er ikke særligt mange kokke der kan finde ud af at lave god vegansk mad, hvis det ikke er noget de i forvejen arbejder med, og det er ret vigtigt da det er første gang mange i familien prøver det. Så duer det ikke med kedelig salat og tørt brød. Derfor har jeg selv testet og udvalgt en masse gode retter så jeg er sikker på at alle kan blive glade og mætte.
    Det er lige før jeg synes det er det aller vigtigste da der er mange der mangler forståelse for vores alternative livstil.
    Problemet med det sted i linket er at der faktisk ikke er helt plads nok. Men vi tager nok ud og kigger på det alligevel.


  • #15   6. feb 2015 Ring ned til forpagterne af Pøt Mølle kro, det er et fantastisk romantisk sted, med møllesø og skovstier hele vejen rundt. Det har i tidernes morgen vist nok hørt ind under Frijsenborg slot.
    Det kunne godt være at de vil låne køkkenet ud også smiley


Kommentér på:
Flotte steder til bryllup?

Annonce