4.167 visninger
|
Oprettet:
Septum - erfaringer {{forumTopicSubject}}
Hey alle septum piercede hg'ere
Jeg går lidt med tanken om en fræk (haha) næsepiercing, septum.
Men jeg vil gerne lige høre lidt erfaringer med den? Hvordan er den at passe? Gør den meget ondt at få lavet osv.
God aften
jul 2011
Følger: 26 Følgere: 24 Heste: 2 Emner: 80 Svar: 1.272
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 112 Heste: 2 Emner: 10 Svar: 878
Hvor stor/hvor mange mm er normalt at få i først? Hvordan er den under forkølelse? (hahaha, den sidder jo sjovt, så tænker om den er træls?) Og hvor længe går der, fra man får den lavet, til at man må skifte smykke?
dec 2009
Følger: 31 Følgere: 174 Heste: 1 Svar: 3.165
Bruskpiercinger gør lige lidt mere ondt end andre (Synes jeg), men jeg har ikke hørt at det skulle være meget voldsomt.. Som Thomine siger, så kan man godt komme til at knibe en tåre, da den kommer til at sidde ved tårekanalerne..
Mine to i næsefløjen var ikke så slemme, det gjorde mere ondt, da pierceren fik fat i et næsehår, end det gjorde at få nålen igennem.. Det er ikke det samme, men stadig en bruskpiercing i snuden
jun 2011
Følger: 17 Følgere: 19 Heste: 3 Emner: 29 Svar: 1.138
Jeg havde 1,6 mm.
jul 2011
Følger: 26 Følgere: 24 Heste: 2 Emner: 80 Svar: 1.272
Hvad har i oplevet sådan med jeres venner? Udover at min mor desværre har skudt min ide ned allerede, var alle mine venner sådan neeeej, det er mega turn off og lad være med det. Er der ikke ret mange fordomme omkring næsepiercinger?
dec 2009
Følger: 31 Følgere: 174 Heste: 1 Svar: 3.165
Nu har jeg som sagt ikke en septum, men to i venstre næsefløj og dem har jeg faktisk aldrig fået kommentarer om.. Ingen af mine venner kommenterer folk med septum, for det er en af de meste almindelige piercinger i vores miljø
Der skal da nok være nogen der ikke kan lide den, men dem om det, det er din næse og ikke dine venners..
Min kæreste kan ikke lide den.. Men det har vidst mest at gøre med en pige han ikke kan udstå synet af, har den :b
Septum - erfaringer