{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Septum - erfaringer
  • #3   5. feb 2015 Det lyder jo positivt smiley Tak for det!

• #6   6. feb 2015 Låner lige dit emne Kir, håber det er okay smiley
    Hvor stor/hvor mange mm er normalt at få i først? Hvordan er den under forkølelse? (hahaha, den sidder jo sjovt, så tænker om den er træls?) Og hvor længe går der, fra man får den lavet, til at man må skifte smykke? smiley

• #8   6. feb 2015 Næsepiercinger er lidt irriterende under forkølelse.. Har ikke selv septum, men to i næsefløjen, dog kender jeg også rigtig mange med septum.. Når man er forkølet bliver de snasket ind i alt godt fra næsen.. Både bussemænd og hele balladen.. Det er ikke særlig charmerende, men de kan jo bare tørres lidt med noget papir..

Bruskpiercinger gør lige lidt mere ondt end andre (Synes jeg), men jeg har ikke hørt at det skulle være meget voldsomt.. Som Thomine siger, så kan man godt komme til at knibe en tåre, da den kommer til at sidde ved tårekanalerne..

Mine to i næsefløjen var ikke så slemme, det gjorde mere ondt, da pierceren fik fat i et næsehår, end det gjorde at få nålen igennem.. Det er ikke det samme, men stadig en bruskpiercing i snuden smiley

• #9   6. feb 2015 Jeg syntes min gjorde ondt, ikke super ondt, men den gjorde ret ondt i dagene efter, hvis jeg kom til at røre ved den, men når først den var helet var det verdens nemmeste piercing - men når man var forkølet var det ret besværligt at pudse næste, og så sad der altså nemt snot og andet fast på smykket smiley
    Jeg havde 1,6 mm.

• #10   6. feb 2015 Mange tak allesammen smiley
    Hvad har i oplevet sådan med jeres venner? Udover at min mor desværre har skudt min ide ned allerede, var alle mine venner sådan neeeej, det er mega turn off og lad være med det. Er der ikke ret mange fordomme omkring næsepiercinger? smiley

• #11   6. feb 2015 Næh, det synes jeg ikke der er.. Men nu kommer jeg så også i et miljø hvor stortset alle har eller har haft piercinger..

Nu har jeg som sagt ikke en septum, men to i venstre næsefløj og dem har jeg faktisk aldrig fået kommentarer om.. Ingen af mine venner kommenterer folk med septum, for det er en af de meste almindelige piercinger i vores miljø smiley

Der skal da nok være nogen der ikke kan lide den, men dem om det, det er din næse og ikke dine venners..

Min kæreste kan ikke lide den.. Men det har vidst mest at gøre med en pige han ikke kan udstå synet af, har den :b

Kommentér på:
Septum - erfaringer

Annonce