Søger hårfarve ekspert!!! {{forumTopicSubject}}
Jeg ved dette er SÅ meget off-topic. men er simpelthen så frustreret!
Jeg har rigtig længe leget med tanken om lilla hår. alt blev købt hjem og alt skulle gå som planen! Det gjorde det ikke..
Igår afblegede jeg det ved hjælp af min søster. Hun tog hele 50 minutter om at putte den skide afblegning i, fordi det skulle være iiih og uuuh så fint med pensel og skål! dvs. min nederste del af håret var orange, øverste del var brun/mørkorange og hovedbunden blev blond selvom det var hovedbunden vi tog til aller sidst.
Jeg skulle jo på arbejde i dag så tænkte "fuck nej, sådan vil jeg ikke se ud" Så tog den lilla hårfarve og begyndte at putte den i, i håb om at den vil rede mit hår.
Men neeeeeej!.....
Jeg endte med panglilla hovebund og resten var brun/rød/grå.... Jeg var SÅ ked af det!!!
Nu har jeg heldigvis lånt penge af en veninde til nye hårfarver og blev anbefalt at farve det sort.
Jeg skal høre om jeg gør det rigtig nu.. Er det, det rigtige at gøre? at farve håret sort? kommer det til at dække det? Er fløjtende ligeglad med at jeg får lilla, blå skær. rager mig en papand, så længe det bliver pænere end det jeg render rundt med nu!!
Og nej jeg havde ikke råd til at gå til frisøren da jeg startede.. men har brugt snart 400,- på harfarve nu så jeg kunne ligeså godt have smutter ind til frisøren
jeg håber sådan nogen kan svare. jeg er så frustreret!
sep 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Heste: 6 Emner: 5 Svar: 22
okt 2010
Følger: 27 Følgere: 26 Heste: 4 Emner: 4 Svar: 243
feb 2008
Følger: 153 Følgere: 161 Heste: 5 Emner: 263 Svar: 2.150
Afblegning er meget hårdt for håret, men nå det så er sagt, så er en sort hårfarve endnu svære at fjerne igen:-) så hvis du ikke har råd til - jeg vil skyde på 4 afblegninger, så ville jeg nok farve håret mørkebrunt med en farve der forsvinder efterhånden:-)
maj 2007
Følger: 38 Følgere: 26 Heste: 2 Emner: 47 Svar: 387
aug 2011
Følger: 95 Følgere: 86 Heste: 7 Emner: 278 Svar: 3.160
Min hårfarve før var brunt med rødt skær. Havde i sommers farvet mit hår intenst rødt. så havde rødepigmenter.
Nikoline - Tør simpelthen ikke at putte brun farve i lilla hår. min veninde sidste år havde lilla hår. hun ville have det brunt igen så jeg købte chokolade brun til hende.
1 - Hun fik grønne udgroninger og orange hår
2- det grønne gik først ud after hun puttede en sort i.
3 - jeg fandt ud af at der var grønne pigmenter i brun hårfarve.
kan leve med lilla og blå skær. men bægrøn? Net tak!
katja. kan frisøren redde mit hår for 160 kr? det er desværre de sidste penge jeg har. som jeg har brugt på sort hårfarve.
Btw. har købt Swartzkoprf Nectra color i sort hårfarve. er der nogen der ved om denne hårfarve er god eller om nogen har prøvet den før? Den er fyldt med olie og har ingen ammoniak i sig :)))
Nogen der egentlig ved om der er henna i crazy color eller afblegning?
okt 2010
apr 2011
Følger: 73 Følgere: 83 Heste: 6 Emner: 151 Svar: 1.897
Schwartzkopf er mit yndlingsmærke, det går helt okay med mit lavkvalitetshår - tyndt, slidt og fesent, men kan faktisk blive pænt.
dec 2005
Følger: 60 Følgere: 84 Heste: 5 Emner: 17 Svar: 2.728
Håret blev jævnt lilla.
Jeg gjorde det så heller ik på den "fine" måde, men bare det hele i håret, det tog ik lang tid.
Jeg er rødhåret, så det fik lige noget længere tid i.
Men håret har bestemt ik godt af alt det farve, så håber du har kraftigt og stærkt hår.
mar 2011
Følger: 56 Følgere: 205 Heste: 10 Svar: 2.040
Kan klart anbefale den, og den er ikke særlig dyr.
Dog kan man kun købe den på nettet da den ikke kommer fra Danmark.
Men den virker!
aug 2011
Både ja og nej til at mit hår er stærkt... eehmm.. ja det holdte til afblegning. Ingen hår faldt af som jeg dog var så ræd for skulle ske.
Men det er tyndt.. dog blevet tykkere efter klipning.
Men det siger jo lidt sig selv håret ikke er sundt efter en omgang afblegning
okt 2010
mar 2011
Følger: 56 Følgere: 205 Heste: 10 Svar: 2.040
aug 2011
aug 2011
Så nu er jeg glad igen!
Og nu farver jeg ikke har i laaaaaaaaaaaaang tid igen! Det er helt sikkert
apr 2011
Følger: 73 Følgere: 83 Heste: 6 Emner: 151 Svar: 1.897
Nå ja... og så har jeg så fået forbud mod at gøre noget ved mit hår selv....
aug 2011
Søger hårfarve ekspert!!!