{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
659 visninger | Oprettet:

Opstaldning nær Århus? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der kender opstaldnings steder nær Århus/Brabrant? Jeg har søgt gennem hele forum og på google, men jeg syntes altså det er noget svært at finde steder.

De eneste krav er:
- Ridehal
- Ridebane
- Lange foldtider
- Adgang til skov og natur
- Hø inkluderet i prisen
- Ind og udlukning samt foder
- Bus til døren

Jeg søger ikke fuldpas da det tit bliver temmelig dyrt smiley

Nogen der kender noget? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstaldning nær Århus?
  • #2   14. feb 2015 "de eneste krav" haha... Ej sorry, men med de krav vil jeg gerne høre din definition af temmelig dyr? For jeg kender ingen steder der opfylder de krav der ikke er temmelig dyrt, så alt efter din definition er du nok nødt til at se på dine forventninger/pris/område

  • #3   14. feb 2015 Stopper bussen ikke et stykke derfra? smiley

  • #4   14. feb 2015 De "eneste" krav, det er vist osse mere end rigeligt i/omkring Århus.
    Der hvor jeg står, opfylder de alle på nær et, men har endnu til goe, at finde et sted med det hele, der ik er fuldpas.
    Hvad er max prisen og ka der lempes på noget?


  • #6   14. feb 2015 Jeg har redet hos Årslevgården, som ligge LIGE uden for Brabrand (bor selv i Brabrand), og bussen stopper lige ved døren. Det er dog en del år siden jeg red derude (4 år), og jeg må indrømme at jeg ikke synes det lige var det bedste sted; foldtiderne var bl.a. ringe, men ved ikke om det har ændret sig siden smiley

  • #7   15. feb 2015 Haha ja okay, det er ret mange krav.. smiley

Kommentér på:
Opstaldning nær Århus?

Annonce