{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.563 visninger | Oprettet:

Træt af Sims 3 - what to do? {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg har spillet sims 3 i lidt over 3 år nu og har altid været fascineret af realismen og de mange muligheder.

Men nu er jeg kørt fuldstændig død i det... Har haft et spil med et lille stutteri som jeg selv havde bygget fra bunden. Den var blevet sindssyg god men så vælger min lorte computer at slette alt så væk var den gård -.-

Jeg orker ikke at bruge 3+ timer på at lave en ny men jeg er træt af at jeg ikke kan finde glæden ved det mere smiley

Nogen der har ideer?

Det skal lige siges at jeg har prøvet de fleste udfordringer og dem er jeg også blevet træt af smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træt af Sims 3 - what to do?
  • #1   18. feb 2015 Jeg bygger konstant nyt, så måske jeg har en "aflagt" gård du kan få? smiley
    Sådan her ser min nyeste gård ud:

profilbillede
  • #2   18. feb 2015 Prøv Sims 4 smiley

• #3   18. feb 2015 åh gud nej hold dig fra sims 4 det lort!!

giv dig selv en pause fra sims 3 sæt dig ned og kig på huse på nettet som du kan bygge og så lav dine egne udfordringer smiley

• #4   18. feb 2015 Jeg har ikke tænkt mig at købe sims 4 smiley

Hold kæft den er flot den gård! smiley

Ja Sarah, har holdt pause i lang tid og jeg vil gerne i gang igen smiley Jeg fandt flere forskellige blogs fra Equus Sims og det gav mig faktisk inspiration til den gård jeg lavede før smiley Men jeg syntes jeg har finkæmmet alle de steder jeg kan finde smiley Har du nogle ideer? Jeg vil gerne selv lave det hele fra bunde, f.eks. lavede jeg selv bokse på min gamle gård og der blev også lavet løsdrift, roundpen og ridehus smiley

• #5   18. feb 2015 har mange ideer 2 sek så laver jeg en liste smiley

• #6   18. feb 2015 Tag en pause fra det - det virker i hvert fald for mig. Jeg har det i perioder med at nørde det alt alt for meget, blive træt af det, lave noget andet, og så ender jeg altid med at vende tilbage igen. Men ved siden af det - har du andet end Pets? For andre udvidelsespakker hjælper som regel med at live spillet op smiley

• #7   18. feb 2015 Trin liste over hvad du gør

- download en by hvor du kan have vildt mange store grunde ved siden af hinanden
    http://www.sugarslegacystables.com/

- Laver en familie som du lige har lyst (du går vildt meget op i deres hår, deres tøj, deres egenskaber, hvad de skal lave i heste verden osv.) OBS!!!!! lav mere end 3 simmere eller planlæg de skal have børn!!!

- Få mastercontrol, portraitpanel og poseplayer på din pc. til dit spil.

- Lav 4 heste som du vil bruge til at avle videre på gerne samme race !

- Byg det sjoveste først (for så bliver du fanget af det) - gå i detaljer, match farver, hvordan ville du have det hvis din hest skulle stå i denne stald, eller du selv skulle bo i dette hus osv.

- Byg følgende grunde:

- 1 hus (din familie bor her)
    - 1-2 stalde
    - en dressur stævne bane med dommerhus osv.
    -en dressuropvarmningsbane
    - en spring bane med dommerhus
    - et ridehus
    - en mark (til gallopere)
    - en terrænbane
    - en galop bane
    - en skov eller 2
    - 2-3 grunde med folde.

Du skal huske følgende ting: bokse, roundpen, barriere, dommerhus, tilskuerpladser, lys på banen, trædemølle, løbebånd, aqua dims, læskur på folde, hønet eller andet hø dims, vandkopper eller vandtrug. Skriv evt for mere du skal huske.

Download en masse lort til spillet !!! smiley

find en masse huse, stalde og andet du vil bygge i dit spil til inspiration !!!

Gør det så realistisk som muligt !!!

Byg det som du ville have det i virkeligheden hvis du var rig.

DEL 2!!!!!

Nu din gård færdig og din familie er klar, så paus dit spil, find dit papir og blyant frem, og planlæg hvordan du vil avle med dine heste, husk vi ikke vil have indavl !!! smiley Planlæg ud i fremtiden så godt du kan, så har du et avlsprogram, evt gør det samme med lidt hunde.

- udfør avlsprogrammet 1 føl af gangen, samtidig med dine simmere skal have livet til at fungere hver dag og have det antal børn du beslutter dig for. Måske er manden utro, børnene dumper i skolen, der går ild i laden eller andet !!!

Udfordre dig selv!!!!!

Vi bruger ikke snydekoder som: testingcheatsenabled true !!!

Du klarer dig igenne dagen uden.

Dine føl skal sendes til kårring, dine simmere skal til stævner, og dine børn skal bryde regler.

Du skal have parter på dine heste, måske en au pair der bor i jeres hus.

I har måske nogle katte, og der måske nogle ting der går i stykker !!!

Pres dig selv og gå i detaljer og sæt et par timer af

til slut !!!!!!!!!
    tag et ægge ur før du begynder!!!

Stil det til 3 timer og du må ikke stoppe før uret ringer

lad os se om du så gider spille mere når de 3 timer er gået !!!!

Da jeg gjorde det var jeg så fordybet i spillet at jeg satte en ny tid jeg skulle holde !!!

Pres dig selv, men nyd det, og gå i detaljer, udfordre dig selv, download ting du bare må eje i dit spil

og spørg endelig hvis du vil have hjælp eller er i tvivl !!! smiley smiley

• #8   18. feb 2015 Du kan også lave downloads. Det elsker jeg. Har lavet forskellige sadler, trenser, tøj mm. Gider dog ikke lave en hjemmeside. Men efter det går jeg ind i sims og tager billeder af det. Det er mega sjovt smiley

• #9   18. feb 2015 Men jeg har selv holdt et halvt års pause, efter jeg meldte mig ud af gruppen, ESDK. Meget hyggeligt egentlig smiley

• #10   18. feb 2015 Wow Laura, tusind tak!

Der er lige det med at jeg ikke kan installere package filer og så mister jeg mange gode downloads smiley Kender du et sted hvor man kan installere simfiles eller hvad det nu hedder? smiley Eller kender du et sted hvor jeg kan få en ordentlig guide til hvordan jeg "åbner" package filer?

LadyMalloryPie, kan man godt være medlem af ESDK uden at skulle have en blog? Vil nemlig vildt gerne have fingrene i alle de fede downloads men jeg har bare hørt at man skal have en side og det har jeg bare ikke tid til smiley smiley

• #11   18. feb 2015 jeg kan hjælpe dig har du Skype? smiley

Kommentér på:
Træt af Sims 3 - what to do?

Annonce