1.563 visninger
|
Oprettet:
Træt af Sims 3 - what to do? {{forumTopicSubject}}
Hejsa.
Jeg har spillet sims 3 i lidt over 3 år nu og har altid været fascineret af realismen og de mange muligheder.
Men nu er jeg kørt fuldstændig død i det... Har haft et spil med et lille stutteri som jeg selv havde bygget fra bunden. Den var blevet sindssyg god men så vælger min lorte computer at slette alt så væk var den gård -.-
Jeg orker ikke at bruge 3+ timer på at lave en ny men jeg er træt af at jeg ikke kan finde glæden ved det mere
Nogen der har ideer?
Det skal lige siges at jeg har prøvet de fleste udfordringer og dem er jeg også blevet træt af
nov 2011
Følger: 22 Følgere: 144 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 5.745
Sådan her ser min nyeste gård ud:
jun 2008
Følger: 278 Følgere: 892 Heste: 7 Emner: 292 Svar: 2.111
okt 2012
Følger: 33 Følgere: 33 Heste: 5 Emner: 137 Svar: 968
giv dig selv en pause fra sims 3 sæt dig ned og kig på huse på nettet som du kan bygge og så lav dine egne udfordringer
apr 2014
Følger: 6 Følgere: 5 Heste: 1 Emner: 24 Svar: 37
Hold kæft den er flot den gård!
Ja Sarah, har holdt pause i lang tid og jeg vil gerne i gang igen
okt 2012
aug 2013
Følger: 12 Følgere: 10 Heste: 2 Svar: 97
okt 2012
- download en by hvor du kan have vildt mange store grunde ved siden af hinanden
http://www.sugarslegacystables.com/
- Laver en familie som du lige har lyst (du går vildt meget op i deres hår, deres tøj, deres egenskaber, hvad de skal lave i heste verden osv.) OBS!!!!! lav mere end 3 simmere eller planlæg de skal have børn!!!
- Få mastercontrol, portraitpanel og poseplayer på din pc. til dit spil.
- Lav 4 heste som du vil bruge til at avle videre på gerne samme race !
- Byg det sjoveste først (for så bliver du fanget af det) - gå i detaljer, match farver, hvordan ville du have det hvis din hest skulle stå i denne stald, eller du selv skulle bo i dette hus osv.
- Byg følgende grunde:
- 1 hus (din familie bor her)
- 1-2 stalde
- en dressur stævne bane med dommerhus osv.
-en dressuropvarmningsbane
- en spring bane med dommerhus
- et ridehus
- en mark (til gallopere)
- en terrænbane
- en galop bane
- en skov eller 2
- 2-3 grunde med folde.
Du skal huske følgende ting: bokse, roundpen, barriere, dommerhus, tilskuerpladser, lys på banen, trædemølle, løbebånd, aqua dims, læskur på folde, hønet eller andet hø dims, vandkopper eller vandtrug. Skriv evt for mere du skal huske.
Download en masse lort til spillet !!!
find en masse huse, stalde og andet du vil bygge i dit spil til inspiration !!!
Gør det så realistisk som muligt !!!
Byg det som du ville have det i virkeligheden hvis du var rig.
DEL 2!!!!!
Nu din gård færdig og din familie er klar, så paus dit spil, find dit papir og blyant frem, og planlæg hvordan du vil avle med dine heste, husk vi ikke vil have indavl !!!
- udfør avlsprogrammet 1 føl af gangen, samtidig med dine simmere skal have livet til at fungere hver dag og have det antal børn du beslutter dig for. Måske er manden utro, børnene dumper i skolen, der går ild i laden eller andet !!!
Udfordre dig selv!!!!!
Vi bruger ikke snydekoder som: testingcheatsenabled true !!!
Du klarer dig igenne dagen uden.
Dine føl skal sendes til kårring, dine simmere skal til stævner, og dine børn skal bryde regler.
Du skal have parter på dine heste, måske en au pair der bor i jeres hus.
I har måske nogle katte, og der måske nogle ting der går i stykker !!!
Pres dig selv og gå i detaljer og sæt et par timer af
til slut !!!!!!!!!
tag et ægge ur før du begynder!!!
Stil det til 3 timer og du må ikke stoppe før uret ringer
lad os se om du så gider spille mere når de 3 timer er gået !!!!
Da jeg gjorde det var jeg så fordybet i spillet at jeg satte en ny tid jeg skulle holde !!!
Pres dig selv, men nyd det, og gå i detaljer, udfordre dig selv, download ting du bare må eje i dit spil
og spørg endelig hvis du vil have hjælp eller er i tvivl !!!
mar 2008
Følger: 41 Følgere: 34 Heste: 9 Emner: 5 Svar: 180
mar 2008
Følger: 41 Følgere: 34 Heste: 9 Emner: 5 Svar: 180
apr 2014
Følger: 6 Følgere: 5 Heste: 1 Emner: 24 Svar: 37
Der er lige det med at jeg ikke kan installere package filer og så mister jeg mange gode downloads
LadyMalloryPie, kan man godt være medlem af ESDK uden at skulle have en blog? Vil nemlig vildt gerne have fingrene i alle de fede downloads men jeg har bare hørt at man skal have en side og det har jeg bare ikke tid til
okt 2012
Træt af Sims 3 - what to do?