{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
528 visninger | Oprettet:

Canon EOS kamera {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Jeg er ved at spare op til et spejlreflekskamera. Jeg har kigget på de her to EOS kameraer
EOS 1200D
EOS 700D
Hvad er jeres erfaringer med disse to kameraer, og har i nogle andre alternativer?
Jeg skal bruge det til primært heste billeder, men ikke for dyrt eller for fancy til en begynder smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Canon EOS kamera
  • #2   18. feb 2015 Jeg har et 700D, lige købt det, det er nu meget fint. Det tager gode billeder, og man kan finde mange indstillinger. smiley Har time nu, så har ikke rigtig tid til at skrive mere om det xD

  • #3   18. feb 2015 Hvis det er dit første kamera vil jeg sige det 1200 - det er mere brugervenligt end 700, og du vil ikke få brug for et større kamera foreløbig - hvis det er det første smiley

  • #4   18. feb 2015 Det kommer vel an på hvor seriøs du vil være - er det kun er lidt til nogle hyggebilleder en gang imellem eller er det noget du vil bruge ofte? Jo mere seriøst, jo dyrere er det selvfølgelig, men det er dumt at gå ud og bruge 3000 på et kamera nu som du vil blive irriteret af i længden.. Men ellers så læs nogle anmeldelser, gerne fra nogen der ved hvad de har med at gøre smiley

  • #5   18. feb 2015 1200D kan det så tage ridebilleder uden de bliver for sløret?

  • #7   18. feb 2015 Spejlrefleks er rigtig godt og kan mange ting. Men du bør overveje at købe en iphone6 - det er vildt hvor fede billeder det tager. Bruger aldrig mit canon mere....

    Bare lige et indspark:)


  • #8   18. feb 2015 Helt klart 700D, når du har fotograferet længe med dit 1200D vil du gerne ha noget der er bedre og kan noget mere. Så hvis jeg var dig var jeg dig havde jeg sparet op til 700D smiley

  • #9   18. feb 2015 Hvis du har pengene til det, vil jeg anbefale dig at købe 700D.

    Tommelfingerreglen med EOS modellerne er at jo færre tal, jo bedre kamera. Dvs 700D er bedre end 1200D og 50D er bedre end 700D. smiley


  • #10   18. feb 2015 jeg har et 650D som mit første kamera og det er brugervenligt
    vil også sige har du råd til det så køb 700D,
    jeg har fortrudt nu jeg ikke købte et bedre kamera da jeg købte mit for nu kan mit ikke 'nok' smiley


  • #11   18. feb 2015 Begge kameraer tar fine billeder, der er ikke den store forskel, eller du ka nok ik se den.
    Det der er mere afgørende er, hvilket objektiv sætter du på, og hvem trykker på knappen..
    En iPhone ka ALDRIG nå et spejlrefleks til sokkeholderne!!
    Hvis man ka nøjes med mobilbilleder, har man ik de vilde krav til sine billeder.
    Så hold dig til et rigtigt kamera, hvis du vil go billeder.


Kommentér på:
Canon EOS kamera

Annonce