{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
376 visninger | Oprettet:

Udklædning til fastelavnsfest {{forumTopicSubject}}

Jeg står i den situation at der er fastelavnsfest på min skole her på torsdag, og man skal da naturligvis være klædt ud (yay...)
Jeg har ikke særlig mange gode ideer selv, og er lidt fattig så har heller ikke særlig mange penge at gøre godt med + at jeg faktisk ikke bryder mig synderligt meget om at klæde mig ud.
SÅ mit problem er; at jeg gerne vil finde et kostume, som ikke er grimt, eller for overdrevet kostume-agtig, som er til at betale (også skal det jo naturligvis nå at komme frem inden torsdag! + behøver ikke nødvendigvis at være et kostume-kostume)

Selv har jeg tænkt på tyv (lidt atypisk tyv, men fandt et billede)
http://www.festen.dk/images/content/upload/tyv-kostume-kvinde-fastelavn_7bd5.jpg
Så ville jeg finde en sort kjole, tage nogle smykker på (sætte prisskilte på), evt. en maske og handsker også et par sorte stiletter

Eller politi
Så ville jeg have et par standart sorte bukser på, en lyseblå skjorte, håndjern, pistol og skilt, evt en hat af en art

Så kom min veninde med et andet forslag; Sådan en fra en prisuddeling
Så ville jeg finde en eller anden rigtig flot kjole, sætte håret op (da mit hår ikke fungere med krøller, andet end mine naturlige.), massere af makeup også en plastik Oscar statuette

Vil meget gerne høre jeres ideer, som ikke koster en halv milliard.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udklædning til fastelavnsfest
Kommentér på:
Udklædning til fastelavnsfest

Annonce