{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
448 visninger | Oprettet:

Fødselsdagskage? {{forumTopicSubject}}

I anledningen af jeg fylder HELE 28 år (pyha er ved at være gammel! smiley ), skal vi have gæster næste weekend til boller og kage.

Men her er så mit spørgsmål til alle kage elskerene her på HG.

Ville du foretække at spise hjemmelavet lagkage, eller kagedame/mand fra et bageri?

Sidste år bestilte jeg en kagedame lavet af brunsviger med silk og marcipan på. Hælder lidt til det igen, da jeg er VIRKELIG dårligt til at få en lagkage til at se flot ud.... smiley

Så hvad ville DU helst komme og spise? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng TV op 500 kr.
  • Montering af låger og greb på IKEA Pax skabe 600 kr.
  • Opsætning af 2 loftlamper (New Works Tense + IKEA Backstörn) 800 kr.
  • Changing the faucet in the kitchen 700 kr.
  • Vores vaskemaskine får HFI relæet til at springe fra. 1.600 kr.
  • Ophængning af vægspot i lille badeværelse. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fødselsdagskage?
  • #1   27. feb 2015 Hmm... ja det kommer da an på hvor god (eller dårlig) du er i et køkken smiley

Kan du finde ud af at lave en superlækker kage, ja så ville jeg foretrække sådan en, en rigtig god hjemmelavet lagkage med massere af smag! smiley

Kan du derimod ikke liiiiige helt finde ud af at bage, ja så ville jeg nok foretrække en fra et bageri smiley

• #3   27. feb 2015 Cecilie
    Nu der jo ikke så meget bagning over lagkage (med mindre man selv laver bunden, hvilket jeg IKKE har tænkt mig). Er som sagt bare mega dårligt til at lave en "smuk" lagkage. Men det plejer nu at smage ok, hvis jeg selv skal sige det smiley

• #4   27. feb 2015 Det er ellers nemt at lave sine egne lagkagebunde smiley

Men nej, der er ikke ret meget bagning over en lagkage hvis man bruger færdigkøbte bunde smiley

Du kan jo også lave en islagkage, det gjorde jeg et år, gæsterne var helt vilde med den, og sådan en er bare lækker smiley

Lavede en Toblerone-is på en form for nøddebund, men det er jo bare at google lidt opskrifter smiley
    Sådan en er også nem at få til at se pæn ud, da den jo skal i en høj rund form, så den holder sig selv knivskarp når den først er frossen smiley

• #5   27. feb 2015 Er generelt ikke pjattet med at bage. Boller er noget jeg lige kan overkomme smiley

• #7   27. feb 2015 Rosa
    Tak for opskrift! Lyder som noget jeg lige kan overkomme smiley

• #9   27. feb 2015 Altså lagkage er godt..
    Meeen man kan altid spise brunsviger, sådan en er så lækker.. Og især hvis den er købt ved en bager, så den er dejen er blød. Og fyldet ovenpå ikke er hårdt. Ja, brunsviger er bare lækkert.

• #10   27. feb 2015 Ville nok bestille en kage og så lave nogle små cookies/sarah bernart/brownies også, så er der noget til en hver smag smiley

• #11   27. feb 2015 Skal lige siges at jeg laver boller helt fra bunden, så lidt hjemmelavet er der da! smiley

Kommentér på:
Fødselsdagskage?

Annonce