{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Peter plys citat
  • #1   5. mar 2015 Er det ikke fra filmen Grislings store eventyr

• #2   6. mar 2015 Tak, det vil jeg prøve at følge op på. Jeg vil bruge det i min søns konfirmationstale, og det vil være rart at vide i hvilken sammenhæng den kloge lille bjørn sagde det:-)

• #3   6. mar 2015 Tak, det vil jeg prøve at følge op på. Jeg vil bruge det i min søns konfirmationstale, og det vil være rart at vide i hvilken sammenhæng den kloge lille bjørn sagde det:-)

• Anne L
    Anne L Tilmeldt:
    apr 2016

Følger: 1 Svar: 1
    #4   17. apr 2016 Hej Dorthe. KAn se du sidste år var på jagt efter hvilken sammenhæng Peter Plys havde sagt sit gode citat. Fandt du ud af det?
    VH ANne

• #5   17. apr 2016 Jeg fandt dette "Hvis nogensinde der kommer en dag, hvor vi ikke er sammen…er der noget du altid skal huske på: Du er modigere end du tror, stærkere end du ser ud til, og klogere end du ved. Men den vigtigste ting er, selvom vi ikke er sammen…at jeg altid vil være hos dig"

• #6   18. apr 2016 Nej, jeg fandt aldrig ud af det, men jeg brugte det alligevel med stor succes. Han er nu en klog lille bjørn, ham Peter Plys. Han ved det bare ikke selv:-)

Kommentér på:
Peter plys citat

Annonce