{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
689 visninger | Oprettet:

Tage angsten ved horne {{forumTopicSubject}}

Hej HG.
Jeg er simpelthen nød til at blære mig over hvor sej jeg lige har været!
Sagen er den at jeg jeg har nåleangst, og husker alle mine vacciner som barn som værende en kamp hvor jeg altid har endt med at stor tude!
Med tiden som jeg er blevet voksen, er jeg så også blevet enig med mig selv at denne angst altså skulle væk! Startende med at få min HPV vaccine smiley Første gang glemte jeg fuldstændig at trække vejret og var derfor ved at besvime, de efterfølgende to gange fik så bedre smiley
Da jeg så i sommers begyndte på min uddannelse som Bioanalytiker, hvor jeg jo skal kunne tage blodprøver. Satte jeg som mål at jeg altså ville kunne få taget en blodprøve, men var også enig i at der ihvertfald skulle gå lang tid før jeg nået dertil, da jeg først ville være tryk ved at tage blodprøverne på andre.
Jeg skulle så samtidig have en hebatitis B vaccine, da vi netop har med blod at gøre og derfor risikere at blive smittet. I løbet af de 3 vacciner nået jeg så langt til at slet ikke blive nervøs og kunne slappe af i kroppen. Samtidig havde min kæreste så tilmeldt sig til st være bloddoner og han fik så faktisk lokket mig til at tilmelde mig også.
Så ja, jeg blev tilmeldt og tænkte hele tiden - du skal bare ind og sætte dig i stolen ikke stikkes i!
I dag skulle kæresten så ind og tappes og jeg skulle have mine test, hele dagen havde jeg gået med ondt i maven over allerede været nået til det punkt hvor en blodprøve skulle tages. Endnu engang sagde jeg til mig selv, at jeg blot skulle der ind og ikke stikkes i endnu.
Da jeg så sad i det, ja der drønede mit hjerte afsted under blodtryks målingen, men derefter faldt jeg så faktisk rimeligt til ro! Så jeg gennemførte blodprøverne, uden at være i nærheden af et angst-tilfælde.
Så jeg er så stolt over at jeg er nået så langt! Og ja måske næste gang ikke bliver ligeså god, men nu vil jeg bare kæmpe mod at få min angst under kontrol!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tage angsten ved horne
Kommentér på:
Tage angsten ved horne

Annonce