{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
329 visninger | Oprettet:

Hævelser med væske efter spark {{forumTopicSubject}}

Som nogen ved har jeg tidligere skrevet om Malou som blev brutalt sparket og bidt i, i går pga slåskamp på folden. Nu er situationen den at jeg lige ville høre om nogen ved om de udposninger med væske går i sig selv igen? Eller om man skal "lave hul" på huden? Jeg håber at det er noget som går i sig selv. Det skal lige siges at hævelserne er med væske og IKKE hårde.
Der er tale om buler/bylder med flydende væske. Hun har to på halsen og en kæmpe under maven / mellem hendes to forben.
På forhånd tak til dig, som måske har været udsat for det samme. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hævelser med væske efter spark
  • #1   15. mar 2015 Jeg har en hest som har haft det samme mange gange da han desværre ikke forstår et nej til leg på folden og derfor tit får bank smiley

- Men altså, jeg gør som følger: (anvist af dyrelæge)

fylder en spand med lunkent vand, ca 1 liter og kommer så hvad der ca svarer til en halv deciliter klorhexidin i vandet. Så bruger jeg engangs klude (dem til baby numser) og vrider op i vandet og renser forsigtigt, indtil det værste er væk, lader det herefter tørrer godt op. Og gentager så de følgende dage til betændelsen er væk, herefter skal det bare have godt med luft :)!

• #2   15. mar 2015 Tak for det!
    Altså renser du de udposninger som er de steder efter spark? Fordeler væsken sig så bare? Har nemlig lidt svært ved at forstille mig hvordan det kan ske smiley

• #3   15. mar 2015 Hvad med at give dyrlægen et kald?

• #4   15. mar 2015 Ja, dog er dyrlægen som vi har mest tiltro til først på arbejde i morgen. Men altid godt at høre fra jer med erfaringer smiley

Kommentér på:
Hævelser med væske efter spark

Annonce