{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
123 visninger | Oprettet:

ang. bedømmelser. {{forumTopicSubject}}

Er jeg den eneste herinde der syntes at det skulle være middel der skulle være den mest brugte karakter.

Jeg syntes snart at man begynder at betrakte middel som en dårlig karakter.

Der er ikke rigtigt noget særligt ved at få høj længere. støder tit ind i nogle vildt dejlige heste ( alle heste er dejlige ) men det er stadig ikke lige sådan at jeg vil bruge en af mine x-høje. Så er der jo kun at give høj. Men det betrakter folk jo bare som en selfølge, og at det er en hel normal karakter.

syntes hellere middel burde betraktes som en god karakter, og man skulle være rigtig stolt når man fik høj.

Det er ikke fordi jeg selv giver mange middel. Men det er næsten som om jeg ikke har lyst til at give middel til heste med ikke særlig mange billeder, for alle heste er jo noget særligt, og fordi folk betragter middel som en dårlig karakter.

Det er snart lige før jeg selv begynder at tænke at det er dårligt at få middel. Men det er det jo ikke ! !

håber i forstod det.

Hvad syntes i ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ang. bedømmelser.
  • #1   7. feb 2007 Forstår fuldt og er enig smiley

Men tror når man har været ude for mange dårlige miner over at man giver middel, er man tilbøjelig til bare at give høj. Meget ærgerligt.

Ind i mellem har jeg også på fornemmelsen at hvis man ikke giver mindst høj bliver ens egen hest dømt kraftigt ned... Men det er måske bare mig der har den fornemmelse.

Jeg har det også meget mærkeligt med at give middel, da det bliver opfattet som en dårlig karakter - ville ønske der var lidt flere karakterer at vælge mellem som i gamle dage, så ville det være lettere at differentiere.

Efterhånden giver jeg kun middel hvis der ikke er ret mange billeder eller hvis der f.eks. kun er hovedbilleder (altså meget uvarieret), da jeg ikke gider de sure miner mere.

Lidt ærgerligt at det er sådan.

• #2   7. feb 2007 Hvorfor skulle man give mange middel? Der er jo mange der bliver lidt kede af det hvis nogen giver deres hest middel. Man kan jo ligeså godt give h¢j. Jeg giver middel til heste hvor der er noget med billeder (kvalitet eller antal/ensformede) eller mangel på tekst. Jeg har også givet middel til nogen hvor hesten er for tynd eller ligner den har ondt.

• #3   7. feb 2007 Christine, præciis det jeg mener.

Isabella, det jeg mener er at folk ikke burde blive kede af at få middel. Da der jo er begrænsninger for hvor mange x-høj man kan give. Det gør jo også at de heste med lidt billeder, lidt tekst, eller bare ikke pæn( hvad ved jeg ) det kommer jo bare opad på listerne når man giver dem høj. Så lægger man jo ikke mærke til dem der virkelig fortjener en høj.

• #4   8. feb 2007 Hvis karakter-skalaen lød anderledes, og at middel faktisk lå i midten, ville det hele være anderledes, altså hvis den i stedet hed:

X-Lav
    Lav
    Middel
    Høj
    X-høj

Så ville problemet ikke være det samme, og så ville middel betragtres som middel og ikke som noget der er lidt bedre end det laveste.

• #5   8. feb 2007 eller bare
    lav
    middel
    høj

• #6   8. feb 2007 jamen uanset om middel er den "midterste" karakter eller ej, så betyder selve ordet middel jo almindelig - så jeg kan ikke forstå hvorfor nogen skulle kunne se det som en dårlig/negativ karakter.

• #8   8. feb 2007 men der er jo også mange heste, med ikke særlig mange billeder og lidt tekst som bare får høj, så kommer de jo højere op på listen end de fortjener, og det går jo ud over de heste som i virkeligheden fortjener høj D:

Kommentér på:
ang. bedømmelser.

Annonce