{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
519 visninger | Oprettet:

Hesten er ikke interesseret i træninge.. {{forumTopicSubject}}

Det er sådan at da jeg købte min pony efter hun har fået elevhest siden 2010 var gun rigtig frisk og med på træningen. Nu er hun sådan ligesom gået død.
Hun gider ikke ridningen.. Hvilket er en smule træls da jeg jo købte hende med den intension at kunne ride på hende. Jeg har kendt hende siden 2010 og hun har altid været frisk og stædig. Så gik det friske lidt af hende gennem årene pga mindre børn der ikk vidste hvordan hun skulle håndteres under ridningen.

Tilbage på rideskolen var hun nemmere med at have gøre i ridningen, hun var også altid vildt glad når skulle springe! Nu har jeg ikke kunnet prøve det pga hun ikke gider noget så jeg kan træne hende klar til det.

Jeg har redet med bid og uden - hun har været mere frisk med bid men det har jeg ikk redet med længe fordi jeg fortrækker uden. Vi rider med hackamore og cordeo og hun tror bare hun kan få liv at tøffe rundt og måske kan jeg få hende tvunget i galop men det er jo ikke det jeg vil..

Jeg forstår godt hun kan være træt efter alle årene og hun self syntes det var dejligt at komme væk fra alt stresset på rideskolen. Og vi var 2 i stalden i starten..Nu er vi 5 og snart 6 og hun virker bare slet ikke frisk mere. Hun er heller ikke oppe og køre i stalden hvis hun er alene og de andre er ude, hvilket hun var da vi var 2.

Hun er en smule nemmere at få frem uden sadel, men siger stadig fra når hun skal galopere.

Jeg er ved at spare op til at få massør ud + så vil jeg gerne have et dyrlæge tjek og en sadelmager ud, men. Pengene skal jo frem først..

Jeg regner også med at se hende an tur
Men jeg har været en anelse bange for det efter en lidt uheldig situation da vi flyttede hende og hun var så frisk. Men hun har altid være doven og gået utrolig langsomt på tur så jeg har ikke gidet.. Men skal se om hun kan det bedre for så må vi igang der.

Det skal sige at hun bliver 18 i år men har altid virket som en på 10 og ingen har skudt hende til så høj en alder.

Hvad kan det være? Er hun bare træt af banen eller..?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hesten er ikke interesseret i træninge..
Kommentér på:
Hesten er ikke interesseret i træninge..

Annonce