{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.864 visninger | Oprettet:

Gode "stå" sko? {{forumTopicSubject}}

Jeg starter sæsonarbejde op i næste weekend for andet år. Jeg husker at jeg på nogen af de lange stille stående vagter fik meget ondt i fødderne og derfor begynder at aflaste min krop forkert og derfor får ondt i både ben og ryg. Ryggen er i forvejen meget sart for mig, jeg har en skæv ryg og spænder forkert op i forvejen så dårlige sko er ikke godt.

Kravene til skoene er at de SKAL være HELT sorte, altså ingen hvide logoer eller såler eller snørebånd eller sådan noget. Sko som et par sneakers eller sådan i modellen. Og så skal de være gode at både gå og stå i da jeg kan have vagter hvor jeg ikke sidder mere end 45 min på over 8 timer og det gør avs i ryggen

Hvad kan i anbefale?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode "stå" sko?
  • #1   19. mar 2015 Jeg har været total glad for mine nike air! Hvad man kan få dem i farvemæssigt ved jeg ikke.

• #2   19. mar 2015 MBT eller Skechers, det vil være gode valg, tror jeg.

• #3   19. mar 2015
    Har aldrig fundet nogen der kunne gøre det udholdeligt og stå op i mange timer, eneste jeg har fundet ud af duer er det job jeg har nu som SOSU hjælper. Der står jeg meget op - men jeg går også rundt en del istedet for at stå stille som jeg fx gjorde da jeg stod i blomsterbutik ved kassen.

• #4   19. mar 2015 Mit bedste råd vil være, at have forskellige sko,så man kan skifte i løbet af sin vagt. Det synes jeg er rigtig rart, når man skal være på fødderne i så mange timer.

• #5   19. mar 2015 Jeg foretrækker en god løbesko til sådan noget smiley Har både et sæt til når jeg er i klinik på sygehuset (meget stående og gående arbejde) og til mit arbejde i maxi zoo, hvor jeg også står hele dagen.
    Jeg har sjældent ond i fødderne smiley Jeg tog simpelthen ned i en sportsbutik og sagde hvad skoene skulle bruges til, de kiggede så på min fodform og fandt frem til de helt rigtige sko smiley

• #6   20. mar 2015 Gå ud og køb en god fodformet neutral sko hvor du kan tage sålen ud og hvor bunden nedenunder er flad. Der skal være god plads, både over tæerne og i siderne. Gerne med snørelukning el. lign så den kan sidde godt fast på foden.
    Så går du til en statsautoriseret fodterapeut og får lavet indlæg efter aftryk af din fod. Hun er uddannet til at forebygge, og tage højde for alle aspekter, inkl. dematologiske forandringer, fejlstillinger, gangfunktion og dine rygproblemer.
    Du har givetvis nogle fejlstillinger som kan rettes og dermed lindre dine rygproblemer. Det er lidt dyrere end færdigkøbte såler, men alle pengene værd - og så giver sygesikringen Danmark tilskud smiley

• #7   20. mar 2015 Gitte: hvad snakker vi det koster? for det lyder meget dyrt

• #8   20. mar 2015 Alt efter hvilke teknikker der bruges koster det gerne mellem 1000-2000 kr.
    Men det er jo ikke mere end hvad et par gode sko koster smiley
    Danmark giver 500 kr.. i tilskud derefter, også for patienter i gr. 5

Kommentér på:
Gode "stå" sko?

Annonce