{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
947 visninger | Oprettet:

Ridestøvler - Hvilke? {{forumTopicSubject}}

Hej HG'er.
Jeg har kigget på 2 forskellige ridestøvler.
HHV. http://www.horsepoint.dk/shop/montar-soft-stoevler-3719p.html
Og http://www.horsepoint.dk/shop/italy-soft-laeder-2912p.html

Mit problem er bare.. Bliver den der hedder italy for kort? De ridestøvler jeg har nu er 45 i højden, måler jeg mit eget ben er det 41.
Men jeg synes bare når jeg måler, med 39 i højden, så sidder de utrolig langt nede, i forhold til hvad man ser dressur støvler gør på andre?
Så jeg er lidt tvivl om montaren passer bedre, da den er 44 i højden? smiley

Og er der nogle der har montar støvlen? Jeg tænker på om lynlåsen let går i stykker?

Med Venlig Hilsen
Natasia


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ridestøvler - Hvilke?
  • #1   12. apr 2015 Jeg har selv lige købt den ældre model af Montar støvlen, og har så ikke nået at bruge dem mere end en gang, men indtil videre er jeg utrolig glad for den smiley

    Jeg havde faktisk bestil den anden støvle du linker til men da jeg fik den hjem passede den slet ikke selv om målene var rigtige. Derfor måtte jeg sende den tilbage igen.
    Så jeg ville vælge Montar støvlen og specielt også hvis du ikke kan prøve den anden inden, da jeg også har en veninde der fik de andre hjem og ikke kunne passe dem smiley


  • #2   12. apr 2015 Ja okay smiley
    Jeg var ude og prøve montar støvlen i lørdags, den var dog for stor i foden og de havde den ikke hjemme i en størrelse mindre i foden. Jeg kan bare ikke få den lukket i læggen helt, så jeg ville skulle blokke den før jeg kan bruge den. smiley
    Min læg er 39 med sokker og ridebukser på, og jeg skal have den i str. 36 og der er læggen 38 smiley


  • #3   12. apr 2015 Uh ja jeg kender godt det med at det kan være svært at få støvlerne til at passe smiley

    Har du også prøvet den anden støvle? smiley For det er den både min veninde og jeg ikke kunne passe selv om målene var de rigtige smiley


  • #4   12. apr 2015 Nej, har ikke prøvet den anden jeg linkede til smiley
    Jeg hælder også mest til montar støvlen, det er bare prisen der kradser lidt.
    Men det er svært at finde støvler som passer, når man har korte ben, bredde lægge og en lille fod. smiley
    Jeg fik bare afvide i butikken at det var en dårlig idé at blokke dem, inden man brugte dem, men hvis man slet ikke kan lukke støvlen? smiley


  • #5   12. apr 2015 Ja prisen er rigtig god på den anden og det var også derfor jeg valgte den til at starte med smiley Men så da den ikke passede og jeg kunne bruge et par 100 på at sende den tilbage valgte jeg at give lidt mere for en støvle jeg vidste passede smiley

    Men har du mulighed for at prøve den anden støvle også eller bor du langt fra? smiley
    Tror måske heller ikke det er det bedste at blokke den men det er selvfølgelig svært når du ikke kan passe den smiley


  • #6   12. apr 2015 Ja det jo lige det. smiley
    Har ikke mulighed for at prøve den anden, desværre..

    Nej nemlig, men ekspedienten sagde vi nok skulle få mig i den... Kan bare ikke lige se hvordan. smiley
    Men det jo kun 1 cm den skal blokkes smiley


  • #7   12. apr 2015 Ja det er ikke så meget smiley

    Men det skal være op til dig, det er aldrig nemt med støvler, og jeg er i hvert fald glad for at jeg valgte at købe den fra Montar smiley


  • #8   12. apr 2015 Nej nemlig, jeg er bare mega meget i tvivl om, om jeg skal købe dem!
    De skal jo blokkes først, og ved ikke hvor meget man kan blokke dem når der er lynlås bag på, men der er jo elastik bag på ved lynlåsen, så det burde vel være muligt. smiley
    Ej det er svært! De jo dyre, så de skal jo helst bare passe! Og dem i butikken sagde jo at de ikke havde haft en eneste de ikke har kunne få i de støvler, og at det er de færreste der bare passer dem med det samme, uden at skulle kæmpe for at få dem på.. Hmm...


Kommentér på:
Ridestøvler - Hvilke?

Annonce