{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til dansk afgangsprøve perspektivering
  • #1   23. apr 2015 Det må jo være din egen beslutning, om du kan/vil perspektivere til en tekst, der omhandler frigørelse fra sin mor smiley Kender desværre ikke nogle gode, men du kan måske høre din lærer ad?

• #2   23. apr 2015 Det er ellers yderst relevant at lave en litteraturhistorisk perspektivering til "Danmark, mit fædreland". Der er så meget at snakke om i den litteraturhistoriske periode, som knyttes til lige dét digt - jeg har selv lavet en litterær artikel i dansk med dette digt, hvor jeg perspektiverede til litteraturhistorien.

Jeg kender ikke det andet digt du snakker om, men "Danmark, mit fædreland" omhandler hvor godt det er at være dansk og hvor godt det danske land er. Om det andet digt passer til ved jeg ikke.

• Scout
    Scout Tilmeldt:
    aug 2006

Følgere: 35 Emner: 1 Svar: 443
    #3   24. apr 2015 Umiddelbart ville jeg synes, det er en meget dårlig ide, med mindre du har en meget god grund til at gøre det. Jeg ville, som Jeanette også er inde på, lave en litteraturhistorisk perspektivering og evt perspektivere til Der er et yndigt land. I Danmark er jeg født er jo også en guldgrube at trække, fordi der er flere indspilninger af den, som du jo også kan inddrage smiley

Kommentér på:
Hjælp til dansk afgangsprøve perspektivering

Annonce