{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.196 visninger | Oprettet:

Chili cheese tops! {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Jeg har prøvet at lave hjemmelavede Chili cheese tops! det var en kæmpe succes!
MEN.. Problemet var at osten ikke smeltede perfekt inden i, jeg husker desværre ikke den metode jeg brugte til at lave dem på den gang.
Min tanke omkring dette opslag, var at høre om der var andre der ude som har lavet chili cheese tops, hvor at osten smeltede perfekt, og dejen blev lækker crispy!
Fortæl også gerne om hvordan det har mislykkedes for jer. smiley
(Kan kun anbefales, det er SUPER lækkert og smager 10 gange bedre, end dem i køber på MC'Donalds)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chili cheese tops!
  • #1   24. apr 2015 Jeg prøvede at lave det efter en god opskrift, men raspen og melen ville simpelthen ikke sidde ordenligt fast - og når den ikke er dækket FULDSTÆNDIG, så ryger der jo noget ost ud, og der går jo ikke på panden. Så for mig mislykkedes desværre ret meget, og orker ikke at bruge tid på at lave dem igen, hvis ikke det gider at hænge fast smiley

• #2   24. apr 2015 Du må meget gerne skrive opskriften til mig smiley Måske var det fordi dejen udenom var for tyk eller fordi man varmer dem får hårdt, og ikke på en lavere temperatur og så lidt længere smiley

• #3   24. apr 2015 Jeg har mega god erfaring med at lave chilli cheese tops smiley

Jeg jar lavet Eiqu millers hjemmelavet opskrift smiley

Hvor man skal bruge Cheddar og alm pizza ost, Jalapeños.. Osten skal smeltes i mikro ovnen, og så blandes de hakkede Jalapeños i, og det stilles i fryseren 5 min...

Til paneringen skal man bruge æg, rasp og Taco chips smiley Raspen skal blandes sammen med de knuste Taco chips..

Så skal de selvfølgelig bare formes, jeg plejer at dobbelt panere dem, det synes jeg er bedst ..

Pas på olien ikke bliver for varm, ellers kan osten ikke nå at smelte ...

• #4   25. apr 2015 Maria Valsøe, jeg har også lige set Eiqu's opskrift, det var derfor jeg lavede opslaget.
    Overvejer meget at prøve den.
    Jeg ønsker det samme som Eiqu, smeltet ost og selvfølgelig crispy! smiley

• #5   25. apr 2015 Fedt! Den er også bare super god! ??

• #6   25. apr 2015 Hvilken opskrift har du brugt, jeg overvejer at kaste mig over disse. smiley
    http://woman.dk/article/192634-hjemmelavede-chili-cheese-tops

• #7   26. apr 2015 Kan ikke huske det. smiley
    Jeg ved bare man skal eksperimentere, og tilføje de ting man bedst selv kan lide.
    Folk der har opfundet en opskrift, har brugt de ting som de synes bedst om.
    Fx. Hvis der står cheddarost, men du fx. Bedst kan lide en anden slags ost, så brug den, bare husk at det skal kunne smelte godt! smiley

Kommentér på:
Chili cheese tops!

Annonce