{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
686 visninger | Oprettet:

Oure Gymnasium {{forumTopicSubject}}

Jeg skal måske starte på Oure gymnasium i 2.g her efter sommerferien, og jeg ville høre om der var nogle der har erfaring med ridelinjen, og også omkring fold og hestenes velfærd.

jeg er selv springrytter og nu har jeg kigget lidt på broholms hjemmeside og det ser meget dressur fokuseret ud, så det var bare også om hvordan deres spring undervisning er? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Oure Gymnasium
  • #1   12. maj 2015 Jeg går i 1g på ridelinjen nu smiley Broholm har ikke de mest fantastiske foldmuligheder (hestene går på fold 4 timer dagligt, hvis det regner/foldene bliver våde kommer hestene i skridtmaskine i 40 min) Men udover det vil jeg mene at hestevelfærden derude er helt i orden smiley
    Der er en springlinje, og i øjeblikket også 3 springryttere (den ene går ud her til sommer) og de to andre har valgt at få springundervisning af Henning, der vidst egentlig var tænkt som dressurtræner. Men så vidt jeg ved bliver der ansat nye trænere næste år, som meget gerne skulle være med henblik på at både spring og dressurrytterne kan ride ved ham/hende smiley

• #2   20. maj 2015 Altså jeg syntes helt klart man skal prøve, Jeg går også i 1.g. nu og vi har da haft vores kampe med broholm denne vinter kom de fx. ikke på fold, da det var for farligt at trække dem derud pga. mudder.

- de har fede faciliteter og dygtige trænere (men det er jo meget individuelt)

- der kommer mange flere Oureride-pakker nu så man har mere at vælge imellem, så det skal nok blive bedre smiley

Kommentér på:
Oure Gymnasium

Annonce