{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.569 visninger | Oprettet:

Hvad er dette for et udbrud? {{forumTopicSubject}}

Kære mennesker. I august 2014 flyttede jeg til Spanien, men begyndte først at nogle små "bumser" i november måned som aldrig rigtig udviklede sig, fordi jeg begyndte at pille i dem, som udviklede små sår. Jeg fik første kæreste på i november, og forstår at hormonerne kan have kørt lidt i starten - men efter 7 1/2 måned hvor jeg har kendt min kæreste så ved jeg at det med sikkerhed ikke er dette mere. Jeg kan tydeligt mærke når homonerne overkører hos mig. Jeg har ikke skiftet P pille mærke. Jeg har aldrig været plaget af bumser, kun en enkelt med lang tid i mellem. Bumser ligger ikke til nogen dele af familien.
Det eneste som har ændret sig er godt nok været, men det gør det uforklarligt for mig sa der er ganske koldt hernede fra november til slut marts (omtrent 5-10 gr dagligt, stadig til du kan gå i t shirts nogle dage, men stadig... Vi når ikke op over 16 gr.)
Det andet er at jeg er begyndt at drikke konserveret mælk samt at der er chlor i vandet hernede for at det er rent at bade i.

Jeg var oppe hos min far i april i 10 dage i Norge, hvor jeg ikke drak mælk, fik fløde eller spiseost, men spiste tilgwngæld ost på burger, pizzaer og kebab samt dressing. Mit udbrud forsvandt faktisk. Da jeg kom herned drak jeg mælk igen og spiste faktisk sundere end oppe hos min far som bestod af chokoladepudding som youghurt, og junk food. Nu har jeg ikke drukket mælk i omtrent tre uger, og i starten så det ud til at fungere, men udbruddet kom for nogle dage siden hvor det var slemt. I går aftes drak jeg dn lille slurk helt frisk mælk, og i morges havregryn med frisk mælk. Mit udbrud er nu rigtig slemt, of det føles ikke som bumser, men små knopper som bare gør ondt.

Muligvis det er chlor men det er sjældent jeg faktisk vasker mit ansigt, siden jeg finder det UBEHAGLIGT. Jeg vasker mig med vådserivietter til ansigtet.

Min mor sagde i dag at det måske gjaldt alle mælkeprodukter, hvilket vil være rigtig surt.
Eller chlor, eller ofså at hun syntes det lignede herpesudbrud. Jeg har på billedet haft renset min hud med varmt vand, derefter haft smurt scrubcreme som skal åbne porerne af biotherm, derefter vasket det af og så puttet noget på som skulle restore dry and problematic skin. Vi har i det område v munden og næsen smurt noget på mod herpes.

Jeg får bestilt tid på mandag hos en som skal lave en dybdegående ansigtsrens og behandling.

Jeg kan IKKE tage til lægen da jeg står uden noget sygesikringskort fordi hverken Spanien eller Danmark vil dække mig, og må vente til jeg er tilmeldt en forsikring til privathospital og læge. Indtil da kan jeg kun komme ved min tidligere norske læge, men der giver jeg altså 600kr bare or at blive kigget på, så det er mange penge jeg absolut ikke vil bruge.

Er der andre som har prøvet det samme? Jeg er rigtig ked af det, specielt fordi jeg aldrig har været plaget af det før, og fordi jeg ikke føler at jeg kan gå ud med min kæreste eller se ham, da jeg ikke synes jeg er den samme som da han mødte mig, top tjekket clean tøs i hovedet. Hvad gjorde i?

Jeg har et album med 2 billeder i, den ene den samme som denne, den anden hvor man kan se v næsen...

Hjæææælp mig smiley jeg har prøvet molokosan, og noget andet mod svamp, men det hjælper kun ganske lidt. Jeg har ikke pillet i det de sidste par uger netop for at undgå flere ar...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er dette for et udbrud?
Kommentér på:
Hvad er dette for et udbrud?

Annonce