{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pris kvalitets 1 års?
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #1   19. maj 2015 75.000+

• #2   19. maj 2015 Totalt umuligt at give et reelt svar på smiley
    Der kan være mange salgsgrunde som gøre gøre prisen er høj eller lav.

Men er kan du se hvad de nuværende 1 års heste til salg på nettet koster:)

http://everhorse.dk/index.php/dk/search_horse/

• #3   19. maj 2015 Kender et par stykker fra +35000

• #4   19. maj 2015 Det kommer an på så meget smiley

Kender nogen hvis føl der var nogle måneder gammel, blev solgt til 210 000, den var efter Tomahawk, og havde Blue Hors Zack til morfar smiley

Men det kommer som sagt meget an på hvilken stamtavle du tænker, for at den har afstamningen i orden er jo et vidt begreb, nogle mener at det er en masse D-blod, mens andre måske hellere vil have noget helt andet, for at "afstamningen er i orden" smiley

• #5   20. maj 2015 Umiddelbart ville jeg også skyde på 75+, men det kommer jo helt an på hvad du vil med hesten på sigt.

En avlshest/hoppeplag, der ville jeg kigge afstamning, og evt overveje noget blod, som ikke er så brugt. Samt forholde mig til hvad hoppestammen har produceret af både kårings- og rideresultater. Og så vil eksteriør betyde rigtig meget.

En ridehest/vallak på sigt der ville jeg kigge en sikker ridelig afstamning, men fokuserer mere på temperament og gode grundgangarter, fremfor store gangarter og elegant eksteriør.

Da det er utroligt svært at forudsige, hvilken plag der bliver især en god ridehest, så har prisen for plagen ikke nødvendigvis det store at sige ifht kvaliteten.
    Min billigt indkøbte selskabsplag, som kostede 8000 kr og 1 pakke smøger, som 1 års, er som 8 års B-hest i dressur og trænes i PSG øvelser - han er gammeldags i eksteriør og har kun tre middel gangarter, men han er arbejdsom og super stabil.

Mvh Charlotte

Kommentér på:
Pris kvalitets 1 års?

Annonce