Equistro Secreta Pro Max {{forumTopicSubject}}
Hej HG
Ville lige hører om der er nogen af Jer, som har nogle erfaringer med produktet Equistro Secreta Pro Max?
Købte i januar en pony til mine søskende, og efter lidt tid blev hun lidt snottet og hostede lidt. Hun fik lidt ro da vi tænkte det nok var miljø skiftet der havde påvirket hende, da hun havde stået det andet sted i mange år.
Det blev så ikke bedre, og havde dyrlægen ude og se på hende, og han kunne godt se hun brugte ekstra energi på vejrtrækningen.
Fik af vide hun skulle på spåner samt have vådt hø eller wrap, samt jeg fik noget Epuipulmin vet, som skulle afhjælpe på det.
Det havde en effekt de første 2 uger, hvor hun ikke hostede, snottede samt hendes vejrtrækning blev lidt bedre. Efter de 2 uger begyndte hun igen at hoste, selvom hun stadig fik Epuipulmin vet.
Synes det er synd for hende det ikke bliver bedre, da hun er en så glad pony og elsker at lave noget, men det her hoste mm. påvirker hende bare meget.
Vil gerne hører hvad i har gjort, samt om det virkede?
Tak på forhånd!
Mvh. Marianne
maj 2004
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 389
Har prøvet Secreta pro max, men det havde ingen virkning på min hest. Balsamic Control fra dyrlægen har virket på min.
okt 2010
Følger: 39 Følgere: 38 Heste: 8 Emner: 19 Svar: 27
Hun har ikke allergi, men en infektion/virus hun bare ikke kan komme af med.
Tak - prøver lige at kigge lidt nærmere på siden
jun 2010
Følger: 21 Følgere: 22 Heste: 4 Emner: 164 Svar: 1.154
Equistro Secreta Pro Max