{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.311 visninger | Oprettet:

Equistro Secreta Pro Max {{forumTopicSubject}}

Hej HG smiley

Ville lige hører om der er nogen af Jer, som har nogle erfaringer med produktet Equistro Secreta Pro Max?

Købte i januar en pony til mine søskende, og efter lidt tid blev hun lidt snottet og hostede lidt. Hun fik lidt ro da vi tænkte det nok var miljø skiftet der havde påvirket hende, da hun havde stået det andet sted i mange år.
Det blev så ikke bedre, og havde dyrlægen ude og se på hende, og han kunne godt se hun brugte ekstra energi på vejrtrækningen.
Fik af vide hun skulle på spåner samt have vådt hø eller wrap, samt jeg fik noget Epuipulmin vet, som skulle afhjælpe på det.
Det havde en effekt de første 2 uger, hvor hun ikke hostede, snottede samt hendes vejrtrækning blev lidt bedre. Efter de 2 uger begyndte hun igen at hoste, selvom hun stadig fik Epuipulmin vet.

Synes det er synd for hende det ikke bliver bedre, da hun er en så glad pony og elsker at lave noget, men det her hoste mm. påvirker hende bare meget.

Vil gerne hører hvad i har gjort, samt om det virkede?

Tak på forhånd!

Mvh. Marianne smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Equistro Secreta Pro Max
  • #1   31. maj 2015 Inde på facebook er der en gruppe der hedder "os med heste med luftvejslidelser" der er mange som kan give gode råd. Jeg er selv med i gruppen da min hest har støvallergi.
    Har prøvet Secreta pro max, men det havde ingen virkning på min hest. Balsamic Control fra dyrlægen har virket på min.

• #2   31. maj 2015 Hej
    Hun har ikke allergi, men en infektion/virus hun bare ikke kan komme af med.
    Tak - prøver lige at kigge lidt nærmere på siden smiley

• #3   31. maj 2015 Havde engang en pony med astmatisk bronkitis. Secreta Pro hjalp en smule i starten, men effekten aftog hurtigt. Her virkede Dilaterol rigtig godt, men det er beregnet til astmaheste, og hvis det ikke er det, din hest har, så vil det nok ikke hjælpe det store. Kan dog læse mig frem til, at Equipulmin Vet, som du har fået, også virker mod luftvejsobstruktioner, så de to præparater (altså Equipulmin Vet og Dilaterol) gives mod det samme, så måske er Dilaterol alligevel et forsøg værd? smiley

Kommentér på:
Equistro Secreta Pro Max

Annonce