{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.440 visninger | Oprettet:

bestille blomster - interflora {{forumTopicSubject}}

Hej alle!
Er der nogen der ved om man får en bekræftelsesmail hvis man bestiller blomster inde fra Interflora?
Jeg har lige modtaget en buket med et kort hvori der står: "Stort tillykke med huen." Jeg ringede så ind til Interflora, for at høre om man kunne få lov til at høre hvem afsenderen var, hun ringede så og spurgte, men afsender ville være anonym.

Sagen er den, at jeg har en lille flirt, som ikke ved hvor min adresse her endnu, og nu har jeg lige søgt krak igennem, man kan ikke finde min adresse, hverken på navn, min fars navn eller mit mobilnummer. Så slog det mig, at det måske kunne være min eks, som jeg er gået fra for en måneds tid siden, på en ret brutal måde. Han slog, kvalte mig, rev tøj i stykker, ødelagde billeder og senest har han sendt billeder rundt til to af mine venner, hvor jeg ikke har så meget tøj på, det endte så med at jeg meldte ham til politiet, og da jeg gjorde det, var jeg pludselig ikke blokeret nogen steder og han overførte de penge han skyldte mig. Siden da har han ikke kontaktet mig.
Grunden til at jeg spørger, er fordi det jo næsten med sikkerhed ikke kan være min flirt, og jeg har koden til min eks mail, men der er ikke kommet nogen bekræftelses mail og jeg har endda tjekket under "slettet". Jeg ville gerne vide, om disse er fra min eks, om det er for en slags undskyld, eller hvad. Det skal lige siges, at politiet har lavet et tilhold på ham, så jeg MÅ IKKE kontakte ham.

HJÆLP MIG! Har jeg virkelig en hemmelig beundre??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bestille blomster - interflora
Kommentér på:
bestille blomster - interflora

Annonce